24 september 2009

Beskriver mig perfekt, nästan iallafall

Det där var verkligen jag igår, och många andra dagar... fast jag klarade mig iallafall fram till middagen (inte utan mat, men med bra mat i lagom potioner). Jag han bli för hungrig innan middagen, vilker resulterade i att jag åt först en jättegod middag med quornpytt, inlagd minigurka, sallad och stekt ägg men efter det så kunde jag inte sluta... det blev en massa glass och popcorn. Nån annan som blir sådär när man blivit för hungrig? Jag hatar det....

Etiketter:

9 kommentarer:

  • Anonymous Emma skrev 24 september, 2009 14:33 detta:

    Hej sötnos,
    nu är lilla jag tillbaka från allt stress och så omkring mig. Förlåt att jag inte kunnat svarat tidigare men som du kan läsa i min blogg så har jag inte mått så himla bra. Men hoppas på att det blir bättre inom tid. Allt bra med dig? :)

    Puss  

  • Anonymous K skrev 24 september, 2009 14:47 detta:

    hehe jo jag har haft lite tur också =P

    haha okej, jo men förmodligen såg de kanske skillnad? :P Men äsch, de får la tro vad de vill -men det ser rätt kul ut!

    Precis, jag måste införskaffa det =) Men ja, varken oljefärger eller lösningsmedel är så smart i ett litet studentrum - jag kommer väl att gasas ihjäl mitt i mitt skapande! =P

    Haha, 20 min är ju superbra till Ikea trots allt! Jag bor i Umeå nu och här finns inget alls! Där jag bodde förut var kanske 30-35 min till närmsta IKEA =)  

  • Blogger Kashaya skrev 24 september, 2009 16:28 detta:

    Gör också så där ibland...  

  • Anonymous Sandra skrev 24 september, 2009 23:36 detta:

    Gör också sådär ibland. Sen får man pang-ångest. Dumt egentligen. Händer det inte varje dag är det ju ingen fara egentligen.

    Svar; Nej dte är mina föräldrar som köpte den 2007 men jag står med som delägare tydligen. Det visste jag inte hehe.

    Man tycker ju att det borde vara det, inte helt okej att det ska vara så dyrt att plugga.

    Det ska bli väldigt kul att se!

    Haha ja det är det absolut sen ångrar man sig när man får den där hemska andedräkten :P

    Ja precis det är så det ska vara.. absolut. Bara njuta av livet helt enkelt.

    Nej då är det inte alls lika kul. Det ska vara för att man tycker det är roligt annars gör man det ändå inte.  

  • Anonymous jenny skrev 24 september, 2009 23:37 detta:

    Ja verkligen, speciellt om man är uttråkad:p. Jag brukar inte heller hänga med serier men jag brukar titta på de genom nätet, från början för att hinna ikapp!

    True blood är en serie (om det var den du nu menade haha) :)  

  • Anonymous Anneli skrev 25 september, 2009 08:14 detta:

    Jag är precis likadan. Det finns liksom inget stopp i mig om det går för lång tid mellan målen. Regelbundna tider är A och O för min del.

    Sv: jo, då det går hyffsat bra med motionen ändå ju. Igår blev det en kvällspromenad på 40 min och idag blev det en runda på 25 min på morgonen. Sen blir det massa shopping =D  

  • Anonymous Cecilia skrev 25 september, 2009 15:07 detta:

    Hej!

    Titta in på den här sidan. http://adamocheva.com/tei.html

    Du får gärna komma och prova om du vill.

    /Cecilia  

  • Anonymous K skrev 25 september, 2009 20:19 detta:

    Ja, det är lite trist utan IKEA,

    Jag är likadan, äter sällan onyttigt eller så på dagtid. Fram till middagen är det bara prima val etc men sen på kvällen är det kört =(
    Hoppas du får en mysig helg =)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 27 september, 2009 11:25 detta:

    Det där beskrev mig ganska bra också!:P

    Svar: Tack!:) Det var riktigt kul med party!:) Nja jag gillar inte ostylat hår men det duger till söndagar;P

    Nja den satt inte så bra ändå:/

    haha okej:P jag var riktigt trött igårkväll, somnade 9 på lvällen, på en lördag! illa:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)