09 september 2009

Mums

Igår gjorde jag och Mattias tacos till middag, det är så gott och så är det en av få rätter som vi båda äter. Färsen är gjord på quornfärs och det smakar inte annorlunda från vanlig färs vad jag minns, möjligtvis godare eftersom jag tycker köttfärs har en äcklig bismak. Till det festade vi till det med lite vin till maten, inte nåt jag brukar göra och speciellt inte på en tisdag.

Som ni ser så är bordet och stolarna från mio ihopmonterat och klart nu, tallrikarna är från IKEA, vi köpte dom för bara 25 kr /st sist vi var där och vi är jättenöjda med dom, de är ju så fina. De gröna underläggen är från lagerhause och kostade ca 30 kr/st tror jag...

Jag glömde skriva i inlägget innan att Situation Sthlm är en tidning som hemlösa säljer, det va främst därför jag tycker att ni ska köpa den.

Etiketter: ,

6 kommentarer:

  • Anonymous Niklas skrev 09 september, 2009 12:27 detta:

    hehe Tack :)
    Ja, det är för många som kommentarer och frågar hur det går med bantningen, usch. Så jag försöker visa att genom lite träning så KAN man äta vanlig mat..
    hehe Till och med Tacos ;)

    Ja, Jag anser att nyckeln till mindre vikt är att få ner magsäcken Först och främst, sen kommer vikten att följa med ner.

    Hehe, jo, jag kände precis som du gör för nån vecka sen, att kommentarerna tog för lång tid att besvara.
    Så nu besvarar jag endast intresserade kommentarer så som dina är trevliga.. som vissa skriver "HEJ HUR MÅR DU?" Usch och fy för såna kommentarer, hehe läs min blogg så får du väl se hur jag mår! Hehe =)

    Tack för skriveriet ;)  

  • Blogger Kashaya skrev 09 september, 2009 14:30 detta:

    Smarrig med tacos!=)  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 09 september, 2009 15:41 detta:

    Ser mysigt ut:) ska göra tacopaj idag jag med:)

    /E  

  • Anonymous FRIDA - It´s all about me skrev 09 september, 2009 21:20 detta:

    sv; Tack så mycket! :D  

  • Blogger Kashaya skrev 10 september, 2009 00:20 detta:

    Sv. Tack, tack.=)

    Ja skulle nog också kunna äta tacos nästan varje dag, så himla gott.

    Vad har ni för spel till PS3 nu då?  

  • Anonymous Malin skrev 10 september, 2009 08:03 detta:

    det låter verkligen som att ni har försökt lyxa till det sådär mitt i veckan :) härligt!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)