20 september 2009

Sovmorgon

Fastän jag sov, eller iallafall låg kvar i sängen till 11 idag så känner jag mig inte helt utvilad, kan vara för att jag somnade efter två och sen vaknade första gången runt sju... sen kunde jag inte riktigt somna om för att det kändes som att jag försov mig hela tiden. Så idag har jag hittills bara hunnit äta frukost, diska och skura köket.
Mattias och jag ska snart åka iväg och kika på lite saker till lägenheten, vet inte om vi åker till Barkarby eller Kungens kurva... skulle behöva köpa en "lamphängare" som jag skrev om i ett tidigare inlägg, sån som gör att man kan flytta runt lampan lite, att den hänger som på en pinne... Svårt att förklara. Ingen som vet vart man kan hitta en sån?

Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 20 september, 2009 14:29 detta:

    okey, ja ska oxå ge mig ut nu..fixa med bilen :P
    haha han har alltid gjort det..mycket fibrer/kolhydrarer o näring :)

    ja hahahha fasen de va där de gick snett..när man blev sambo hahaha :D  

  • Anonymous thehills & Thecity skrev 20 september, 2009 14:45 detta:

    jag vet inte om min kommentar kom framtill dig, medela mig de i så fall hehe =)  

  • Anonymous K skrev 20 september, 2009 14:52 detta:

    Vad kul att tentan gick bra! =D Jag vaknade också sent idag och har inte hunnit så mycket som du =P Eller hmm man kanske har hunnit saker när man tänker efter lite, rensat avloppen i badrummet + plockat undan lite på rummet... men nåja=P

    Precis, jag målade mycket då jag var yngre men inte nu. Gul såpa kanske kan va nått, men det är ju oljefärger så jag tror det bästa är att köpa riktigt lösningsmedel som penslarna ska stå i =)

    Har precis tagit upp målandet igen så vet inte ... målar mest på måfå, det första blev ett "ansikte" eller hur jag ska säga, sådan axlarna och uppåt =P Får väl se vad det blir av allt, mest på kul.

    Jo pengar vore ju inte fel att ha mer av haha =D Hittade ni någon lamphållare?  

  • Blogger Kashaya skrev 20 september, 2009 16:46 detta:

    Jobbigt när man inte kan sova för man är rädd att försova sig.. men mysigt med IKEA i alla fall.=)

    Sv. Vi har tre steg + underkänt men vi har så klart bolognaprocessen också så man kan bli bedömd efter den 7-stegiga skalan om man vill.

    Okey, en hortensia har jag aldrig haft. Aldrig en orkidee heller faktist, vi kör med gröna växter.=)

    Ja har ju blivit lite billigare nu då.  

  • Anonymous Anneli skrev 20 september, 2009 19:42 detta:

    Härligt att ni börjat bli klara med lägenheten =D Själva är vi nog på gång att börja måla om snart, om allt går som vi tänkt. Har även tittat ut en ny sängstomme på IKEA - kommer dock inte ihåg vad den heter just nu.

    Vräka i sig mat när man känner sig stor, ful och svullen. Jajamensan, det vill jag med göra. Och dum som jag är så gjorde jag det. Varför kan man inte inse att det bara gör saker och ting än värre???

    Aja, den här veckan blir det ingen vägning. Ska iväg till Göteborg med pojkvännen ons-lör. Får se till att äta så bra jag kan där. Sen får vi se vad vågen visar om två lördagar.

    Hoppas jag hittar tillbaka till ett normalare ätbeteende till dess.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 20 september, 2009 19:55 detta:

    Så jobbigt när man inte känner sig utvilad.

    och jag vet hur det känns med jeansen. Jag provade ett par svarta byxor som jag hade i vintras och fick int eupp dom:S

    svar: Tack:)

    Det hoppa sjag med, men jag hinner väl.

    Ne jag gillar bara taco, det smakar inte ens paj;P

    /E  

  • Anonymous Carro skrev 20 september, 2009 21:31 detta:

    Vilken fin blogg du har. =)  

  • Anonymous jenny skrev 20 september, 2009 21:38 detta:

    sv. Tackar! Det gick faktiskt bra på jobbet:)

    Tentan gick väl hyfsat bra, på gränsen!  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 20 september, 2009 22:20 detta:

    sv: Jag är också dålig på frisyrer, man måste nog öva som sagt.

    Ja, det gör det väl, men ändå :) Ja, sommaren är bäst!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)