21 september 2009

Gårdagens shopping

Det blev inte så mycket shoppat, men bra va väl det för det börjar bli lite tomt i plånboken nu. Vi köpte iallafall duschhyllan på bilden för 49 kr på Granit i Stinsen. Det blev alltså så att vi åkte till stinsen tillslut, sist jag va där (vilket var flera år sedan) så var edt ett jättetråkigt centrum, men nu har de byggt ut och är ganska stort. Mycket inredningsbutiker och klädbutiker.
Mattias köpte ett par vinterskor på Intersport också så nu va ytterligare en stor utgift borta.
Jag ska straxt iväg till skolan, har min första föreläsning i Finansiering II idag, ska bli intressant att se vad jag tycker om det.

Etiketter: ,

8 kommentarer:

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 21 september, 2009 15:15 detta:

    En sådan liknande har vi i duschen med:) Lämplig:)

    Hoppas det går bra i skolan!

    /E  

  • Anonymous FRIDA - It´s all about me skrev 21 september, 2009 16:39 detta:

    sv; Okej :D  

  • Anonymous Anonym skrev 21 september, 2009 17:27 detta:

    hoppas föreläsningen gick bra ^^

    sv: hihi ja visst är det :)

    /neafoshoo  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 21 september, 2009 18:08 detta:

    hej igen..

    ja de är helt underbart att vara ute med båten, har du möjlighet så se till att pssa på innan de blir alldeles för kallt :)

    det är bra med mig idag med, kom hem från jobbet för ett tag sen - nu är arbetsveckan igång igen :) händer de nåt speciellt i veckan då? kram  

  • Anonymous Anonym skrev 21 september, 2009 22:09 detta:

    Heej :)
    Jag bor i folkparksområdet (ligger vid centrum) :)
    Hur går det med träning och så?? :)

    Kraam  

  • Anonymous Sandra skrev 22 september, 2009 01:44 detta:

    Klart det blir mycket inredningsköp :)

    Svar: Vi har det verkligen hur bra som helst!

    Haha ja varför inte? ;) Det är lite skumt men han deffar för fullt och tränar som en galning just nu.

    Åh vad skönt att ha tentan avklarad!  

  • Anonymous Martina skrev 22 september, 2009 16:19 detta:

    Ja än så länge går det bra, ska ha prov redan nästa fredag så jag kan väl återkomma med vad jag tycker om det då hahaha.

    Det ultimata hade ju varit om man kunnat sluta äta godis helt, eller bara äta på helgerna. Har dock upptäckt att det är lättare att bara äta nåt litet varje dag, typ en liten Kinder eller ngt för när helgen kommer känns det som om man måste kompensera för resten av veckan och äta MASSOR AV GOTT :) Jag brukar ju tyvärr också äta godis när jag blir nervös ibland. Inte bra... det har blivit bättre men ibland behöver man trösta sig själv lite ;)

    Jag är fortfarande med i VK. Gjorde samma sak som jag gjorde förra året dock.. gick ner till 65 kg och sen åkte jag till London och gick upp i vikt, sen saknade jag motivation. Känns lite som det har hänt igen... :/
    Jag köpte ett medlemskort för ett år så jag är med tills februari! Har ett tag på mig ;)

    Du får väl börja logga in igen då, valuta för pengarna :D  

  • Anonymous Dragana skrev 22 september, 2009 16:48 detta:

    Hyllan var fin!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)