28 september 2009

Bortskämd

Dagens middag, stor couscous med böngryta
Jag kom hem sent igårkväll, men hann inte skriva då och idag har jag varit på föreläsning och sen gjort en hemdugga så jag har inte haft tid att skriva tidigare idag heller.

Under helgen har jag blivit riktigt bortskämd, först i fredags hann jag gymma ca en timme innan jag blev bjuden av föräldrarna på sushi, sen hyrde vi film och åt godis, en mysig familjekväll.
På lördagen jobbade jag förmiddag, pluggade en stund och sen åkte jag med familjen på bio. Vi hade tänkt se District 9, men när vi skulle hämta ut biljetterna så va de automater man hämtar ut biljetterna i traisga, så vi stod i kö i en halvtimme innan vi kom fram till kassorna och då hade vi redan missat början på filmen så vi gick på The Ugly Truth istället och den förvånade mig genom att vara riktigt bra! Jag är annars inte så förtjust i romantiska filmer. Jag blev också bjuden av mamma och pappa på indisk mat i Kista innan filmen. Så jag har haft en jättebra helg.
Har ni haft en bra helg och start på veckan?

Etiketter: ,

5 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 28 september, 2009 22:08 detta:

    Låter som en härlig helg.=)

    Sv. Ja jag är riktigt sugen på att beställa lite mysiga koftor men tror inte jag har råd, måste köpa dyra kursböcker...=(

    Ja tycker också det är svårt att plugga in men.. man får göra så gott man kan helt enkelt..  

  • Anonymous Emma skrev 28 september, 2009 23:12 detta:

    Hej sötnos,
    jag vill bara komma med en varning att jag kanske inte kommer att svara på din kommentar/dina kommentarer på ett tag. Håller på att bli sjuk men jag ska försöka svara så snabbt som möjligt. Glöm inte (medans jag inte svarar på kommentarer) att jag kommer försöka blogga så ofta jag kan om jag har den orken. Hoppas du vill fortsätta prata med mig och hoppas att du förstår vad jag menar med denna kommentar.


    Puss
    Emma xo  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 28 september, 2009 23:12 detta:

    Låter underbart du!:):)

    /E  

  • Anonymous Cassandra skrev 28 september, 2009 23:15 detta:

    auw, grattis! :)  

  • Anonymous Anneli skrev 29 september, 2009 11:00 detta:

    Vad mysigt. Synd bara att ni missade första filmen. De borde ju haft en kassa öppen för bara dem som förköpt/-bokat biljetterna då så att det inte blev som för er.

    Sv: Hittade två långa t-shirtar på H&M, en vanlig randig och en med Star Wars motiv, två halsband, 2 diadem (ett svart, ett silver), ett par svarta leggings/tights, en lila scarf med silvermönster ochLindex en BH (så nu har jag äntligen en vanlig som passar) och tre par trosor. *puh* Hade varit lättare att ta bild på det och lagt ut på bloggen *haha* ;-D

    Träningen går i vågor. Har inte haft lust att träna sen i måndags egentligen (på gymmet då). Släpade dit mig på tisdagen. Kan bero på att jag är lite stressad, har inlämning och seminarie på torsdag. Men gick iaf 30 min i morse. Mår ju bättre om jag rör på mig också. Ska bara få mig själv att fatta det. Hur man nu lyckas med det, hmmm... =/  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)