17 september 2009

Dålig uppdatering


Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har det jättestressigt för jag har tenta på lördag... Därför mobilbloggar jag nu, sätter jag mig vid datorn så fastnar jag.

Tänkte också fråga er om nån vet vart man kan köpa en lampupphangare som gör att nån kan skjuta runt lampan. Vet inte hur jag ska förklara det... Vi måste iallafall kunna ha lampan på två ställen som ni ser på bilden.

Hoppas att ni fortfarande skriver till mig och läser min blogg efter det här uppehållet

3 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 17 september, 2009 01:14 detta:

    Lycka till på tentan på lördag, vad är det för tenta?  

  • Anonymous Anneli skrev 17 september, 2009 09:53 detta:

    Aldrig trevligt att ha det stressigt. Hoppas du hittar lite tid då du kan ta det lugnt också.

    Smart att blogga från mobilen så att man inte fastnar vid datorn. Ett tips jag kanske borde ta till mig ;D  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 17 september, 2009 15:13 detta:

    Lycka till med tentan!!

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)