06 september 2009

Förlåt för uppehållet


Bild från Sony
Förlåt för det långa blogguppehållet! Jag har haft så mycket att göra att jag inte har haft tid att blogga + att vi nu har flyttat datorn till lägenheten så datorn jag använder va inte inkopplad på ett tag.
Nu bor vi iallafall i lägenheten! Möbler och så är nästan helt på plats, bara Stolmen (min garderob från IKEA) som ska monteras och hallmöbler måste skaffas. Det står kassar med saker överallt! Så vi har endel att göra...

I morgon ska jag jobba på förmiddagen och sen handla blommor med mamma och sen ska jag försöka gymma när jag ändå är där. Ska försöka hinna skriva här också. Man blir verkligen beroende av att blogga, det käns jättefel när man inte hinner svara på kommentarerna.

Hoppas att ni har en bra söndagskväll, jag ska ha det iallafall för jag ska spela PS3 med min kille och äta godis :) Vi köpte PS3 igår.

Etiketter:

9 kommentarer:

  • Anonymous Alexandra skrev 06 september, 2009 20:48 detta:

    sv: ja visst är det smart ? :D

    du hittade inte nåt du gillar ? :D


    ja absolut superbra pris:D  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 06 september, 2009 22:00 detta:

    sv: Tack!

    Precis..

    Aha :S aja, dags att börja spara då!!  

  • Anonymous Niklas skrev 06 september, 2009 23:51 detta:

    hehe Tack :)
    Jo i början var det jobbigt att hålla koll på att väga sig på morgonen innan man äter frukost eller dricker någon vätska. Så det första jag gör när jag vaknar är att gå in på toaletten och väga mig, och sen skriva upp på mitt viktpapper dagens vikt.

    Jo, just nu är jag inne på päron och olika smaker av dess former ;)

    Det jobbiga med att töja in magsäcken igen är att ibörjan blev man inte riktigt mätt på portionerna man åt, men det ändrades snabbt tycker jag och nu är magsäcken mindre och blir mer mätt på en gång. Tänk vad mycket magsäcken får bestämma om äns kropp och matvanor igentligen hehe ;)

    Jo visst kan det vara så, MEN samtidigt har man alla som läser och motiverar än själv massor :)
    och då ökar också intresset för att träna lite mera..
    Bloggen och dess kommentarer är lite som en metabolisk drog ;)

    Önskar dig all lycka!  

  • Blogger Kashaya skrev 07 september, 2009 01:34 detta:

    Vad kul med ett PS3.=)  

  • Anonymous Anonym skrev 07 september, 2009 08:51 detta:

    kan vara skönt med bloggpaus ibland

    sv: jaa, så fina :)

    /neafoshoo  

  • Anonymous Anneli skrev 07 september, 2009 10:07 detta:

    Det är ingen fara, ibland behöver man en liten paus =D

    Det där sista plocket tar alltid längst tid. Kanske beror på att man brukar vara rätt trött på att pilla och ha sig då. Själva har vi inte kommit igång än. Ska måla om eller tapetsera om i sovrummet och vet inte riktigt hur vi ska göra än.

    Finns alldeles för många sätt att gå tillväga. Just nu bryr jag mig inte hur vi gör, bara vi gör något. Börjar bli trött på att sova i tv-rummet.  

  • Anonymous Angelica skrev 07 september, 2009 13:55 detta:

    jag vet =( jag skulle kunna rida lopp varje dag ju haha!! nee men varje vecka skulle räcka ;D

    hehe vet det med. efter en godisdag så kan jag lätt gå upp 2-3kg. men sen typ 3-4dagar eftter väger jag minst lika lite som innan igen ;)

    hoppas du får en bra start på den nya veckan! kram  

  • Anonymous the hills & The city skrev 07 september, 2009 16:57 detta:

    Du kommer bli beroende det blev jag när vi först köpte den heheh =)  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 07 september, 2009 20:08 detta:

    roligt med flytt :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)