25 september 2009

Höst...

Det har väl varit höst ett tag nu men det var först idag jag riktigt frös... jag var iskall om fötterna.
Det fina trädet står utanför oss, halva har gulnat och halva är sommrigt grönt.

Det blir nog dåligt med inlägg och kommentarssvarande i helgen för jag ska straxt åka hem till färäldrarna eftersom jag jobbar i helgen. Jag tror jag kommer hem igen på söndag kväll.
Måste gå och plocka ihop tvätten nu, jag tar med den akuta tvätten hem så är mamma snäll och tvättar, vi har ju ingen tvättmsakin än och måste ta och kika hur det funkar med tvättstugan.

Hoppas att ni har en jättebra helg!

Etiketter:

10 kommentarer:

  • Anonymous Carro skrev 25 september, 2009 15:31 detta:

    Sv: Yes det var bra.

    Allt bra med dig?  

  • Anonymous jenny skrev 25 september, 2009 16:17 detta:

    sv. Det förstår jag inte heller!

    Ja, men det är bättre nu när man sträckt på sig och så haha..

    Ojj nu fick jag hjärnsläpp! Jag har skrivit om true blood (serien), filmen twilight, den nya filmen Allt för min syster, minns du vilken av de? :)  

  • Anonymous Sandra skrev 25 september, 2009 19:48 detta:

    Kan tänka mig att det börjar bli kallt hemma nu =/

    svar: Ja igår åt alla olika lunch faktiskt! Tack.

    Usch det är inget vidare att ha sånn ångest.

    Dom vill att vi ska kuna nyttja den när vi åker iväg, så det var en kul överraskning.

    Jaså? Rödlök äter jag aldrig så jag vet inte :P

    Nej tycker man inte det är kul så blir det att man tappar motivationen direkt.  

  • Blogger Kashaya skrev 25 september, 2009 23:46 detta:

    Hoppas det gått bra att jobba i helgen.=)  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 26 september, 2009 23:45 detta:

    sv: okej ;)

    Jo, klart du har!  

  • Anonymous Titti skrev 27 september, 2009 23:23 detta:

    Jo jag mår fantastiskt:D Vilket härligt träd:) Jo visst är det kul att hitta sånna där highlights till hemmet!

    Hoppas helgen har varit härlig!

    Puss  

  • Anonymous Anneli skrev 28 september, 2009 12:51 detta:

    Ja, nog är det höst alltid. Mysigt med alla färger som blir. Mindre mysigt är dock regn och blåst, iaf om man tänkt sig gå ut. Ska man sitta inne är det rätt mysigt det också ju =D  

  • Anonymous Dragana skrev 28 september, 2009 13:42 detta:

    Hm... höst är endå rätt mysigt, trots kylan.  

  • Anonymous Anonym skrev 28 september, 2009 18:58 detta:

    o vad jag längtar tills imorgon, kika in o kolla i bloggen. lägger upp dom nya avsnitten på bloggen så fort dom kommer ut, kul och diskutera avsnitten med varandra.

    fråga en fråga i frågestunden om The hills & The city om det är något du undrar.

    http://hillsandcity.blogg.se  

  • Anonymous FRIDA - It´s all about me skrev 28 september, 2009 21:11 detta:

    sv, Okej :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)