22 september 2009

Ny hallbyrå

Jag har inte kunnat skriva förut idag för det va nåt fel på internet... Kankse var för att det va elavbrott i närheten.
Igår så åkte Mattias och jag direkt efter att jag kom hem från skolan och köpte en begagnad hallbyrå (bilden) för 200 kr , den är i perfekt storlek för hallen att ha lite halsdukar och så i. Sen handlade vi mat, lagade mat vid nio på kvällen och var uppe alldeles för länge! Jag förstod inte vad som hände när klockan ringde i morse, det va ju mitt i natten :P

Idag har jag varit i skolan, pluggat och städat och borde nog lägga mig snart... ska upp runt 6. Men fastnar väl här ett tag, det är ganska lätt hänt, det är konstigt hur fort tiden kan gå när man sitter vid datorn.

Etiketter: ,

12 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 22 september, 2009 23:24 detta:

    Snygg byrå!

    Sv. Tack! Ja visst är flaskan lite rolig?=)

    Ja om vi vill bli rättade efter bolognaprocessen måste vi säga till om det innan.

    Ja har hört att orkidéer ska vara lättskötta.  

  • Anonymous jenny skrev 23 september, 2009 00:42 detta:

    sv. Ja verkligen haha! Fanns knappt bra vampyr filmer förr heller (förutom Interview with the vampire), de flesta var för läskiga!

    Ja precis:).. fin byrå, vilket fynd dessutom!  

  • Anonymous Sandra skrev 23 september, 2009 01:07 detta:

    Trist att det varit strul.
    Men väldigt snygg byrå. Het :)

    Svar: Vi har det såå bra att jag tror jag drömmer kan jag säga. Maten är ganska nyttig at the moment, vi är ändå ett gäng brudar som bor ihop. Det lagas mycket sallad haha.

    Det är ju så det blir, man vill ju fixa något nytt så fort man är klar med det man håller på med. Never perfect!

    Grillningen blev kanoners, såå gott.

    Nja inte direkt.. men det är skönt att kunna träna lite när man vill :) Speciellt när det regnar mellan varven. För mig är det inte mer träning än vanligt.. jag är ingen narkoman som min sambo som dör om han inte får träna dagligen, jag är mer typen som tränar när jag känner för det.. därför passar det mig perfa med ett gym 100 meter bort.  

  • Anonymous Anonym skrev 23 september, 2009 01:28 detta:

    Hej :)

    Jag tränar på sats :) tycker det är bra där :)
    Det är villa området som ligger mellan stationen och centrum :).
    Du borde börja träna här istället :)
    Det börjar gå bra nu, skaffat ett träningsppass, vilket innebär att man ska träna 2 ggr i veckan i 12 veckor så får man en present :) kul grej!

    Kram VKEllie :)  

  • Anonymous K skrev 23 september, 2009 09:17 detta:

    Jan tiden går otroligt snabbt då man sitter vid datorn!

    hhee ja, så roligt när man får ludd där! Som tur är går jag sällan i enbart linne så det var ju ingen mer än jag som (sen när jag kom hem och tog av den långärmade) såg mitt blåa ludd =P

    Nä, tänk om man kunde förlänga tiden så att man hade lite bättre om den!

    Precis till akvarell etc räcker ju egentligen vanligt vatten och tvål/diskmedel/såpa. Men till oljefärger verkar behövas nått betydligt starkare.

    Jo jag har också sett sådana... man tycjer att typ ikea borde ha dem, men nikanske inte bor nära ett?  

  • Anonymous BRUNETTA skrev 23 september, 2009 09:18 detta:

    hej sötnos :)

    vad gör du idag?

    kolla in senaste inlägget, nya news ;)

    vilken snygg!  

  • Anonymous Anneli skrev 23 september, 2009 10:39 detta:

    Vad bra! Att hitta en billig, snygg byrå som passar perfekt! Snack tur! Eller var det skicklighet kanske *hihi* ;-D

    Sv: Ja, nu är det bara att hålla tempot uppe. Lite svårare när man inte är hemma.

    Semester och semester. Blir ju till att plugga medan Fredrik jobbar. Men klart slipper ju städa och så =D

    Det kanske är lika bra att inte ha någon våg. Jag väger mig varje dag. Borde verkligen låta bli, men kan inte. Funderar på att väga mig på gymmet istället, så att jag låter bli att väga mig varje dag.  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 23 september, 2009 16:33 detta:

    snygg byrå!! :)
    okey, håller med dej!  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 23 september, 2009 16:36 detta:

    hihi tack :) hahha ja helt stöd..riktigt psykfall :O
    jodå..inte börjat med de jobbiga än men men hehe sambon får göra resten :P hihi! hahha oja..men de är mys! :P kram  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 23 september, 2009 17:03 detta:

    Vilken fin!:)

    Svar: Ja men jag kanske behåller den ändå;P får väl banta lite;)

    jobbigt det där med sömn, jag har blivit trött på både kvällar och mornar nu;P

    Men tacopajdegen smakar inte som vanlig äcklig pajdeg faktiskt. inte den jag gör:P

    Ja och extra svårt när det är kaklade väggar.

    /E  

  • Anonymous cassandra skrev 23 september, 2009 18:35 detta:

    kikar in och hoppas att allt är bra med dig? :)
    kram.  

  • Anonymous Titti skrev 23 september, 2009 23:36 detta:

    Ruggigt fin byrå! Vil också ha!:D Längesen man hörde av dig! Har inte kunnat hitta din blogg? :S

    Hoppas allt är bra med dig!

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)