29 september 2009

Stank

Jag har tyckt att det luktar äckligt i badrummet när dörren dit har stått stängd en stund, och inte har det hjälpt att städa så jag bad Mattias ränsa avloppet. Som ni ser på bilden hittade vi orsaken till stanken... Jättelånga hårstrån, en bomullstops!, och en massa äckel möggel. Fy vad det stank! Det kan inte ha blivit ränsat nångång käns det som. Nu luktar det iallafall fräscht i badrummet.
Idag har jag städat lite och så, har inte kunnat göra så mycket annat för det har varit ett planerat elavbrott så jag har inte kunnat ha datorn på. Nu ska jag göra mig klar och åka på en föresäsning.

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 29 september, 2009 13:14 detta:

    Usch avskyr när det blir nasty i avloppen... får kvälningar när min man städar det, himla tur jag inte behöver göra det själv...  

  • Anonymous ernst skrev 29 september, 2009 16:35 detta:

    d blir lugnt,fotboll senare på kvällen lite träning innan blir d väl oxå,ha d gött,kram  

  • Anonymous Anonym skrev 29 september, 2009 18:38 detta:

    ew... :/

    sv: hihi, jaa :) :/

    /neafoshoo  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 29 september, 2009 21:31 detta:

    tack! haha ja, lite..haha asså..kan man lämna tillbaka :O haha nä ja får överleva! huha ja, avloppet.. där är man inte gärna..men ett måste ibland:S va var de för föreläsning? kram  

  • Anonymous Anneli skrev 30 september, 2009 08:08 detta:

    Fy, vad äckligt! Borde inte det ingå i flyttstädningen?  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 01 oktober, 2009 15:18 detta:

    Fy vad äckligt. Borde inte hyresvärden kolla sånt innan nästa hyresgäster flyttar in:S

    Svar: Nej fy det är för kallt nu:P
    Promenaden gick iaf bra:)

    Jag somnade efter 9 igår;P detär ganska jobbigt att somna jämt när man ska se på tv också:P

    Ingen fara!:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)