20 september 2009

Svullardag

Kom på att jag nog glömt att berätta att jag klarade omtentan i juridiken (jöken), och jag fick ett C! Skalan är A-F där A är bäst och F är IG. Tentan jag gjorde idag får jag nog vete om tre veckor för det är maxtiden lärarna har att rätta på och de brukar utnyttja hela...

Idag har jag verkligen svullat, efter tentan så åt jag bara mackor till lunch så jag va jättehungrig till middag då Mattias och jag unnade oss Pizza och jag fick nästan i mig hela! Sen efter det blev det en påse godis, några chips och två glas vin... låter som jag dricker vin jämnt men det har väl varit ca 1-2 gånger i månaden...
Jag borde verkligen börja hålla igen för jag provade mina jeans från gymnasiet och jag kunde inte ens dra upp dom! Det har blivit för mycket stressätande på sistone... (och mysätande, sug m.m.....)

Etiketter: ,

8 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 20 september, 2009 01:27 detta:

    Grattis till att du klarade tentan.=) Inte samma beygsskala som vi har vi har AB-B eller U.

    sv. Ja, jag har ingen Ipod alls än så jag är riktigt sugen på att köpa den där..=)

    Vad är det för blomma? Jag är jättedålig på att ta hand om våra växter...=(

    Buzz och Singstar skulle jag med vilja ha men får nog skaffa ett playstation först.=)  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 20 september, 2009 09:58 detta:

    tack, hahah ja verkligen :D va härligt, nåt ska mna unna sig:P ah kan tänka mig de! gottis du hade de då ;)  

  • Anonymous jenny skrev 20 september, 2009 10:05 detta:

    sv. Tackar! Ja verkligen, alltid något:)

    Grattis till tentan!  

  • Anonymous M A L I N skrev 20 september, 2009 10:40 detta:

    För tillfället kommer jag inte ha någon annan blogg. Är så trött på det nu :(

    Kram  

  • Anonymous Anonym skrev 20 september, 2009 11:04 detta:

    Vad bra att du klarade den! :)

    sv: Tack :)
    ja visst är den bra ^^

    /neafoshoo  

  • Blogger Matilta skrev 20 september, 2009 11:31 detta:

    Tyvärr är det en av dom negatvia effekterna då man flyttar hemifrån också. Först är man nyttig och lagar mat och så, men efter ett tag så känner man att man har så mycket mer frihet att ha egen lägenhet. Och med detta frihet att äta vad man vill, göra vad man vill etc. Så var det för mig iaf. Tror att första veckan efter att jag flyttat hemifrån var jag på McDonalds tre gånger.

    Jag tror det kommer lugnar ner sig!
    Märker själv att jag tenderar till att äta mer när jag är nervös. Hoppas jag kan hantera det när det är dags för mina tentor!

    Hur är det med VK? Har ditt abonnemang gått ur?
    kramar!  

  • Anonymous elin skrev 20 september, 2009 13:30 detta:

    ldsen för sent svar men ja, vi var på viper. helt okej ställe dock var det sjukt mycket folk och fel på ventilationssystemet, så det var varmt som jag vet inte vad :/
    ha en bra söndag :D  

  • Anonymous Angelica skrev 20 september, 2009 16:23 detta:

    haha jag hade svullardag som faaan igår: en hel brownielängd, en halv kladdkaka, 6hg lösgodis, 2hg naturgodis, 3 digestivekex, 150g nachochips, 1 tortillabröd... :S
    varför berättar jag det ens? :S
    haah :D:D

    jag ska ha kvar min blogg såklart, den nya ska jag bara lägga in montèfakta i tänkte jag.. =)

    hoppas du haft en bra helg! (=
    kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)