19 september 2009

Tentan är över!

Nu är tentan äntligen skriven! Jag har ingen aning om hur det gick för jag tycker att många frågor var väldigt luriga... men det är över just nu iallafall. Tentan var i ekonomistyrning, hade visst glömt skriva det tidigare... jag är så förvirrad.

Mattias och jag funderar att hitta på nåt nu för vi har ju inte haft tid att göra nåt ihop på länge, men vi vet inte riktigt vad än.

Den fina blomman på bilden fick jag av två av mina snälla kompisar i inflynningspresent :) Vi är nästan klara med lägenheten nu, så jag ska försöka låna pappas digitalkamera nån dag så jag kan fota och visa er! Hoppas att ni har en jättebra lördag!

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 19 september, 2009 18:26 detta:

    Vilken fin blomma.=) Skönt att tentan är över.

    Sv. Nej allt lär väl gå för rätt mycket...

    Får hoppas att ni kan köpa några fler spel snart då, är ju kul att kunna variera lite.=)  

  • Anonymous M A L I N skrev 19 september, 2009 21:51 detta:

    Visst är det roligt att ha blivit moster igen! Nej, jag tog bort bilden eftersom jag ska lägga ner bloggen. Då vill jag inte ha den liggandes där!

    Kram  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 19 september, 2009 22:41 detta:

    hihi ja precis, not good:P
    okey, ja de ska du vara! skönt att ha gjort tentan!  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 20 september, 2009 00:14 detta:

    sv: Ja, fast nej :P jag gillar verkligen inte att gömma mig i massa oglamourösa tjocktröjor. Så kan man inte vara barbent eller baraxlad heller, usch, jag hatar vintern och hösten! haha.

    sv: Ja ellerhur!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)