12 oktober 2009

Chai latte

I förmiddags på föreläsningen tipsade en kompis om Chi latte, jag köpte en eftersom jag som vanligt höll på att somna på föreläsningen... Tror det är psykiskt för jag är inte jämnt så trött.
När Mattias och jag var och handlade lite komplettering till middagen så hittade jag ett chi te, men tyvärr får jag inte latten lika god...

Jag har tenta på fredag så jag borde egentligen plugga just nu, men jag orkar inte, jag har pluggat nästan hela dagen. Imorgon ska jag verkligen satsa! Jag vill verkligen göra bra ifrån mig på den här tentan men tror det är för kort tid tills den för att jag ska kunna satsa på nåt högt betyg tyvärr.

Inte det mest intressanta inlägget kanske, känner mig ganska slut...

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Anonymous jenny skrev 12 oktober, 2009 22:50 detta:

    sv. Ja frukost gjorde susen haha, men jag fastnade med annat så träningen blev inte av! Varför kan du inte träna? :)

    Jaha okej, vet inte riktigt varför jag aldrig såg de filmerna men kanske för att jag tyckte "varelserna" såg konstiga ut eller så haha..

    Hoppas det går bra med tentan!  

  • Anonymous Sandra skrev 13 oktober, 2009 06:17 detta:

    åh vad gott med chai latte, hade inte varit fel nu. Perfekt i kylan också.

    svar: Ja alltid lika tråkigt att förlora men så är det tyvärr.

    JOdå jag känner mig bättre :)

    Man vill ju det men men var helt okej faktiskt, tur man kan låsa in sig om det behövs hehe.

    Nej det är ju faktiskt det dom tycker är roligast så det är ett helt okej jobb. Plus få bra betalt för att kicka en boll och träna 1 pass/dag är rätt okej :P

    Kramar  

  • Anonymous M A L I N skrev 13 oktober, 2009 08:54 detta:

    chai latte är gott men föredrar vanlig hederlig latte om jag måste välja ;)

    lycka till med pluggandet!  

  • Anonymous Anonym skrev 13 oktober, 2009 12:04 detta:

    hoppas tentan går bra :)

    sv: jo, precis :p

    /neafoshoo  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 13 oktober, 2009 12:10 detta:

    Usch jag hatar verkligen både kaffe och tesmak;P Kommer aldrig bli vuxen;P

    Svar: Visst var dom:)

    Usch då, men det är inte allt bra att ha biffarmar, kan inte ha tighta långärmade tröjor eller t-shirts för dom sitter åt så hårt;P och om dom passar i armarna så är dom för stor i midjan och så:P lyxproblem;P

    Ja precis det är dåligt. fast det finns väl en tanke med det hela också annars skulle det ju inte vara en maxgräns på år man får plugga:/

    /E  

  • Anonymous Angelica skrev 14 oktober, 2009 15:11 detta:

    Hej!

    Nu är jag tillbaka i bloggen igen, har ju äntligen fått internet tillbaka ;)
    Hoppas du har haft det bra!

    Kram  

  • Blogger Matilta skrev 16 oktober, 2009 21:11 detta:

    Hej hej!
    Tror jag kommit på att hemligheten bakom att tappa vikt är nog att INTE sätta upp en tidsram. Man gör ju det på VK och så blir man besviken när man misslyckas och det är ju lite snett... men jag menar att man inte ska tänka typ 'jag måste gå ner si och så många kilon till min födelseda', som sen blir till jul och till sist nyår. Ska försöka komma ihåg detta och bara koncentrera mig på IDAG. Tror det blir lättare så :)

    Hoppas allt är bra med dig och att du får en trevlig helg!
    kramar  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)