01 oktober 2009

Fridays

Jag hann inte skriva igår, för jag gick hemifrån vid 7.30 och kom hem straxt efter 23. Jag hade föreläsning i Finansering och sen va det amanuenstid, men set var för fullt i rummet för att vi skulle kunna vara med så vi satt och fjorde lite tal själva istället.

Efter det va det inriktingskväll, där va det några företag som pratade om hur man arbetar med programmets inriktningar i arbetslivet. Just nu är jag jätteförirrad över vad jag ska välja... när jag gick dit tyckte jag finansering men nu är jag mer inne på Management tror jag... eller kanske redovisning.

Efter inriktningskvällen hjälpte jag nu (näringslivsutskottet på föreningen ekonomerna) att städa lite och följde sen med dom till Fridays där jag drack den goda glassdrinken Friday´s Fantasy med oreokaka i. Så det var en lång förvirrande dag men med ett roligt avslut.
Nu blir det att plugga innan jag ska hämta Mattias efter jobbet och åka till banken.

Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Anonymous jenny skrev 01 oktober, 2009 12:22 detta:

    sv. Ja verkligen! Jag var också på fridays igår kväll:)

    Jaha haha okej!  

  • Anonymous K skrev 01 oktober, 2009 13:45 detta:

    Jo jag har fått en tid hos vårdcentralen till imorn nu så hoppas de kommer på vad det är och botar det =P

    Ja kvällsätande är svårt alltså! =P Önskar jag vore en sådan där som inte går upp i vikt såfort jag tittar på nått onyttigt också =P  

  • Anonymous Carro skrev 01 oktober, 2009 13:49 detta:

    Sv: Ja, jätte skönt faktiskt. Gillar jobbet, men när fritiden väl finns så inser man hur skön den är. =)  

  • Anonymous Anneli skrev 01 oktober, 2009 15:37 detta:

    Den ser verkligen underbart god ut!

    Själv ska jag försöka hålla mig i nackskinnet idag. Har ju vägning imorgon. Blir kanske ett litet plus, men hoppas på att det blir minst -0,1.

    Ja, det är inte lätt att veta vad man vill bli. Tror det är lättare att känna om det är något för en efter att man jobbat med det ett tag. Du har ju ett tag till på dig att tänka. =D  

  • Blogger Kashaya skrev 01 oktober, 2009 17:29 detta:

    Gud så gott det där såg ut.=)

    Sv. Ja det har ju varit en hel del rykten om Michael Jackson, vet väl iofs inte hur mycket man får svar på i filmen men kan nog vara kul att se den i alla fall...

    Nej avlopp är verkligen vidriga..=(  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 02 oktober, 2009 18:08 detta:

    Åh vad gott! :)  

  • Anonymous Dragana skrev 03 oktober, 2009 15:56 detta:

    Oj vad den drinken ser smaskig ut!  

  • Anonymous Emma skrev 03 oktober, 2009 21:00 detta:

    hej, allt bra med dig idag? :)  

  • Anonymous elin skrev 04 oktober, 2009 19:11 detta:

    ja, det är rätt segt innan alla kommer o allt frar igång, skulle nog gå nån annanstans o förkröka isf :)
    hoppas du får en trevlig söndagkväll :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)