19 oktober 2009

Full fart direkt

Lärarna låter oss inte börja lugnt, hade föreläsning till fyra idag så jag var inte hemma förrän 5, och så vill de att vi ska ha läst ett kap i våran Engelska bok om organisationsteorier och skrivit ett A4a till imorgon. Jag tror jag är klar nu, men det jag skrivit är inte bra.
Därför har det tyvärr inte blivit mycket tid för bloggen, förlåt att jag ligger så efter med kommentarerna!

På bilden är en av tallrikarna vi köpte på ikea igår, tror den blir jätterbra till pastarätter och sallader.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 20 oktober, 2009 00:44 detta:

    Måste köpa sådan lite djupare tallrikar. Vi brukade alltid använda sådan när vi åt pasta förut men nu har vi bara en kvar...=(

    Sv. Ja de har riktigt många fina armband. Du får delta i tävlingen sen så kanske du vinner ett?=)

    Haha, det är rätt kul. Har inte hunnit jobba något som stödperson än, rättegångarna har alltid blivit inställda eller uppskjutna så jag har inte behövt göra något än. Lite trist faktiskt. Men rådgivning ger jag var 4:e vecka.

    Usch då, hoppas det går bra med kursen ändå.

    Ah då var det på tiden med badrumsmöbler.=)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 20 oktober, 2009 10:43 detta:

    Shit! Men när du är klar så kommer det vara värt det:)

    Svar: JAg var trött imorse fast jag la mig i tid:P Men det är ju så mörkt och mysigt på mornarna nu så man vill ligga kvar:P

    Ja men då säger vi att dom syr kläderna fel;P haha

    hm ja så är det ju:/

    okej jag har alltid haft nokia och i min familj är det bara dom mobilerna som håller;P alla andra har provat på sony ericson i familjen men inte jag;P så typiskt mig att hålla fast vid något:P

    /E  

  • Anonymous Lena skrev 20 oktober, 2009 21:38 detta:

    sv: ja de är jättebra allihop tycker jag :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)