10 oktober 2009

Jaaaa

Mina favoritfilmer är Sagan om ringen trilogin så jag blev jättelyklig när jag läste i tidningen att det nu är klart att de ska spela in "The Hobbit" och att Peter Jackson och många va de "gamla" skådespelarna är med. Det verkar också som att de tänker ta ut sagan lite och ha med lite ur andra dalar av Tolkiens verk som är relaterade till The Hobbit. Jag längtar så tills den komemr ut! Även om det kommer att dröja, det är ju ett jättefilmprojekt.

Bilden kommer här ifrån och där kan ni också läsa artikeln om filmen.

Idag har jag haft fullt upp och är helt slut i huvudet nu! Först jobbade jag till straxt efter 2, sen hem och fixa mackor till lunch och sätta mig vid datorn och göra en dugga (minitenta), den tog mig 6 timmar att göra! Nu väntar jag på att fotbollen ska sluta så att man kan få se nåt på Tv...

Har ni haft en bra lördag?

Etiketter: ,

6 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 10 oktober, 2009 22:21 detta:

    Den måste man ju se.=)

    Sv. Ja jag gillar att man kan shoppa med gott samvete.=)

    Okey, då ska jag se om de fått in den där med.=)  

  • Anonymous jenny skrev 11 oktober, 2009 00:23 detta:

    sv. Ja verkligen! Men det gjorde inte jag heller, kollar på alla serier via nätet för jag glömmer jämt bort att se på tv haha!  

  • Anonymous jenny skrev 11 oktober, 2009 00:23 detta:

    Jag har aldrig sett sagan om ringen!  

  • Anonymous Sandra skrev 11 oktober, 2009 00:40 detta:

    Åh då måste man se den också, såklart!

    Svar: ja det var segt ville gärna med dom ut ikväll men thats life =/ Det är lika bra jag vet ju själv att jag inte haft så roligt eller att jag varit bra sällskap för någon annan heller, tyvärr.

    Usch ja tyckte synd om min älskling nere på plan när det vart sånt jäkla väder.

    Tack! Blir sängen nu igen, ska väl kunna sova bort detta också. Sov gott. Kram  

  • Anonymous Martina skrev 11 oktober, 2009 10:03 detta:

    Om den håller samma standard som dom andra RoR- filmerna är den ju helt klart sevärd :D

    Det är jobbigt att komma igång med VK men efter ett par dagar är man på det som om ingenting hänt. Mitt mål nu är verkligen att gå ner dom där jäkla 7 kilona tills min födelsedag. Om du vill kan vi följas åt och peppa varandra? :)

    Tänkte jag kanske skulle shoppa loss sen när jag är i mål, därför som jag surfar runt för inspiration haha.
    Kramar!  

  • Anonymous K skrev 11 oktober, 2009 11:37 detta:

    hehe ja! Fast blir inte sådär hårt festande direkt, lite lugnare kvällar men ändå kul! Nä jag festar typ aldrig längre om man jämför med förr så jag förstår vad du menar =P

    hehe okej då äter ni rätt olika =P På ett sätt skönt, på ett jobbigt =D

    Har du haft en bra helg i övrigt då? Skorna var fina =)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)