18 oktober 2009

Nu är badrummet också möblerat

Idag blev det lite shopping, först var mattias och jag på mio och köpte fyra till köksstolar. Efter det blev det IKEA. Där hittade vi som vanligt mycket. Bland annat badrumsserien på bilden, sakerna såldes ihop så vi fick köpa alla delarna för att ha två skåp, men det kostade "bara" ca 800 kr för allt ändå. Vi hittade en massa andra saker där också, ett sett med tallrikar bland annat så allt på ikea kostade straxt över 1500 kr... Men det var välbehövda saker.

Imorgon börjar organisationskursen, tror jag kommer ha rätt svårt med den kursen...

Etiketter:

8 kommentarer:

  • Anonymous jenny skrev 18 oktober, 2009 23:32 detta:

    sv. Jaha okej, krya på dig:)

    Kanske det haha, man var inte direkt van vid vampyrer innan heller men nu är det helt vanligt:p

    Älskar ikea, går alltid vilse där!  

  • Anonymous K skrev 19 oktober, 2009 08:05 detta:

    Gud vad roligt att ha så mycket nytt och fräscht i lägenheten! =)

    hehe ja det känns bra =) Det är ju ett ideelt arbete altså, no pay.

    Precis, är mer orolig över hur kallt det kommer vara på kvällen när det varit avstängt i 8 timmar... å andra sidan känns det inte som om de har på värmen nu från första början heller =P

    Det är lugnt! Även blogg.se har strulat massor tycker jag, fast du har iof inte dem?

    Skönt med en lugn helg =) Min har ju varit utbildning hela helgen + en hockeymatch, men helt okej =P  

  • Anonymous M A L I N skrev 19 oktober, 2009 09:03 detta:

    Badrumssakerna såg ju riktigt snygga ut!

    sv: Jo, gillar också julen men i år har jag blivit lite mer galen. Kanske för att det är min första lägenhet som jag faktiskt kan pynta utan att trampa på något sen ;)  

  • Anonymous Sandra skrev 19 oktober, 2009 10:53 detta:

    Ja det är ju sånt man verkligen behöver.

    svar: Kladdkakan var gårdagens höjdpunkt kan jag lova. Matchen den var urdålig. Inget kul att se.

    Jo nu börjar det bli bättre :)

    Precis dom lever på sin hobby, det är få som kan göra det. Så dom har inget att klaga över.

    Kramar  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 19 oktober, 2009 11:09 detta:

    haha gör de;D jo kan tänka mig de! åh roligt med lite nya möbler, snygga!  

  • Blogger Kashaya skrev 19 oktober, 2009 16:17 detta:

    Härligt med lite skåp i badrummet.=)  

  • Anonymous Emma skrev 19 oktober, 2009 17:08 detta:

    Hej sötnos,
    allt bra med dig idag?

    Jag har en liten fråga; I de senaste inlägget i min blogg finner du en musikvideo med Miley Cyrus, vad tycker du om låten och videon? Kommentera gärna och berätta allting :)


    Puss  

  • Anonymous Dragana skrev 19 oktober, 2009 19:51 detta:

    Det var inte så dyrt, det är ju snyggt!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)