17 oktober 2009

Ny mobil

Jag funderar på att köpa mig en ny mobil och byta abonemang, men det finns ju så många att välja på! Fast ändå verker ingen mobil riktigt falla mig i smaken. Den jag tror mest på just nu är Sony Ericsson Satio. Har ni föresten sett att Sony Ericsson har en Ed Hardy Mobil? Den säljs bara på The Phone House, jag ska ju köpa via Tele2 så jag kan inte köpa den. Klicka på bilden för att komma till The phone house, där du kan köpa mobilen.

Jag åkte inte hem direkt igår utan mötte Mattias hos en av hans kompisar för att se en film, Rambo såg vi, den gamla. Tyckte inte den va så bra... Sen sov vi till efter 12 imorse! När hände det senast... måste vara för att vi somnade vid 3 och för att jag fortfarande inte är frisk.
Sen har vi städat lite och ska snart åka hem till mina föräldrar för att äta.
Hoppas att ni har en bra kväll!

Etiketter: ,

6 kommentarer:

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 18 oktober, 2009 10:41 detta:

    Cool mobil men jag köper bara nokia;P haha!
    Hoppas du hittar någon bra:

    /E  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 18 oktober, 2009 14:58 detta:

    Autosvar: Hej. Nu har jag just bekräftat min bloggpaus.. En kort förklaring har klåpats ihop inne hos mig. Men: På återseende.

    Anledningen till att du har fått detta meddelande är att vi tidigare har haft kontakt via min blogg.  

  • Anonymous Emelie skrev 18 oktober, 2009 17:50 detta:

    Så jäkla cool, synd att man nyligen införskaffat sig en ny mobil och att man kör med Telia. Dessutom så har jag ledsnat på den där typen av modell :)

    Hoppas allt är bra med dig :)

    Kram  

  • Blogger Matilta skrev 18 oktober, 2009 20:00 detta:

    Ja vi kollade på Saw, den första. Var nog typ 4e gången jag såg den men lika rädd blev jag! Älskar ju skräck med Saw-filmerna är otäcka... huga.

    Vill med ha ny telefon, har nog samma problem som du. kan inte välja! Blir oftast så att jag köper nytt när det gamla typ inte ens går igång haha. Vi får fundera vidare ;)

    kram  

  • Anonymous joyce skrev 18 oktober, 2009 20:48 detta:

    hejsan, den mobilen e så sjukt coolt =)
    vill också ha en sån men i rosa färg dock hehhe  

  • Anonymous Angelica skrev 20 oktober, 2009 09:50 detta:

    oj vilken snygg mobil!!
    hur går det med kakorna då? XD hehe..
    kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)