05 oktober 2009

Örebro weekend

Jag hann inte skriva i fredags att jag åkte till Örebro för det blev så stressigt. Det var jag och fyra tjejkompisar som tog min bil och körde till Örebro i fredags eftermiddag för att hälsa på en kompis som pluggar där, dessutom kom en kompis som pluggar i Linköping också!
Vi har haft det jättekul! På fredagen åt vi en jättegod mongolisk buffe när vi kom fram, på lördagen blev det shopping och sen utgång och söndagen bestod av packning, städning och körning. På vägen dit gjorde vi också ett stopp i Hummelsta godisaffär, vilken tydligen ska vara sveriges största.


Örebros slott

Buffen på fredagen, jag började med två tallrikar direkt! Efter det blev det glass

Våran goda middag på lördagen, vi gjorde tacos

Jag på förfesten, vilket också var den roligaste delen av kvällen. Jag är nog för gammal för utekvällar :P

Etiketter:

12 kommentarer:

  • Anonymous elin skrev 05 oktober, 2009 15:16 detta:

    fian bilder :D
    hoppas du får en fortsatt trevlig måndag :)  

  • Anonymous FRIDA - It´s all about me skrev 05 oktober, 2009 16:14 detta:

    sv; Okej :)
    Ja, det känns bra :D  

  • Blogger Kashaya skrev 05 oktober, 2009 16:14 detta:

    Låter som du haft en riktigt fin helg.=)

    Har den här veckan startat bra då?

    Sv. Tack, du ska självklart för en läkning för besväret.=)

    Föreläsningen gick väl helt okey. Kan väl inte direkt påstå att jag fått helt kläm på det här med priselasticitet men det ger sig nog, annars får min man hjälpa mig.  

  • Anonymous Titti skrev 05 oktober, 2009 16:14 detta:

    Jo du man brukar känna sig enormt gammal på krogen nuru! Helt sjukt jobbigt ^^

    Hoppas helgen var bra för det var den iaf för mig:)

    Kram  

  • Anonymous Carro skrev 05 oktober, 2009 16:54 detta:

    Sv: Tack! =)  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 05 oktober, 2009 17:35 detta:

    sv: Ja, och det tar ju aldrig slut förrän på sommarlovet!  

  • Anonymous jenny skrev 05 oktober, 2009 17:39 detta:

    sv. Visst haha:p.. Jo det gick bra, har lärt mig det mesta!

    Jag var på den som ligger i kungsträdgården:)  

  • Anonymous Anneli skrev 05 oktober, 2009 19:06 detta:

    Isf har jag alltid varit för gammal för utekvällar ;-D *haha*

    Sv: Jo, det krävs en hel del tid till planering. Hade jag varit smart hade jag satt mig ner och gjort det igår. Men så blev det inte.

    Nej, det är ju tyvärr så att man inte bara kan testa jobb lite som man själv vill. Då är mitt tips att satsa på det första du tyckte verkade roligast/intressantast för det är oftast det som man verkligen vill =D  

  • Anonymous Anonym skrev 05 oktober, 2009 19:21 detta:

    åh, roligt! :p

    sv: Tack :)

    /neafoshoo  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 05 oktober, 2009 20:28 detta:

    Förfesterna brukar vara roligast:) Men vad bra att du hade en rolig helg!:)

    Svar: Jadå:)

    Nej jag och mamma bara också åker vi med hennes kompisar som hon träffade i israel och en av dem har också en dotter som ska följa med:)

    nej inte jag heller:(

    ja jo, men jag lovar. man somnar på föreläsningar fast man somnar tidigt;P

    /E  

  • Anonymous K skrev 05 oktober, 2009 22:29 detta:

    Jo det blir jobbigt =)

    Utslagen är kvar, det kommer att komma fler också förmodligen - det tar 6 veckor innan detta går bort och jag har bara haft det 2 veckor =( Smittar dock inte och man kan inte få någon medecin tyvärr :S

    Jo jag vet! Killar kan oftast äta vad de vill typ, så orättvist!
    Kul att ni var i Örebro, Örebro slott är ju faktiskt riktigt fint - har gått på spökvandring där inne en natt en ggr! =D  

  • Anonymous Sandra skrev 06 oktober, 2009 04:39 detta:

    Vad bra ni verkar ha haft det! :) Härliga bilder!

    Svar: Ja vi var ju där idag, bara över dagen. Tungt liv haha.

    Matchen gick riktigt illa. Var längesedan vi var så dåliga. Usch.

    Ja jag hörde att det var strul med min blogg då.. konstigt men det verkar som fler hade problem den dagen.

    Det tycker jag också, det är en bra investering faktiskt.

    Tack så mycket, jag tror du hade det hundra gånger trevligare i Örebro än vi hade idag kan jag säga :P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)