08 oktober 2009

Shoppat lite

Jag och Mattias var nere lite i centrumet igår för att kika på en ny mobil till mig, men jag hittade ingen bra. Däremot hittade jag endel inne på The Body Shop. Jag hade en kupong så jag fick en gratis liten ny body lotion, sen köpte jag ett läppglans som det var 30% rabatt på för att de firar 30 år. Jag köpte också handkrämen "Soft hands Kind heart" som The Body shop ger allt överskott ifrån till en organisation som jobbar mot trafficing. Så då fick jag en aldning att köpa The Body Shops underbara handkräm! Jag fick också med ett prov på deras nya perfym "Love etc...". Den doftar jättegott! Är jättesugen på att köpa den, men jag har ju rätt många perfymer och använder sällan eftersom jag använder Body Butter och inte vill lukta som en perfymbutik...

Jag har precis ätit en god frukost, det blev två mackor med tomat och örtsalt på. Just nu sitter jag och väntar på svar från läraren för han verkar ha satt fel sista datum på duggan som ska vara inne imorn så ajg kommer inte in på den och kan göra den... så jag är väldigt stressad.

Hoppas att ni får en bra dag!

Etiketter: ,

10 kommentarer:

  • Anonymous jenny skrev 08 oktober, 2009 12:00 detta:

    sv. Ja, riktigt gott:)

    Jo det är bra här med.. the body shop har så bra produkter, gillar deras vaniljparfym.  

  • Blogger Kashaya skrev 08 oktober, 2009 13:55 detta:

    Åh har det fått hem den handkrämen nu? Jag har varit in och frågat efter den men då var den slut hos leverantören i Storbritanien så nästan inga butiker hade fått hem dem.

    Sv. Tack gumman.=)

    Du ska se att du kommer igång med tentaplugget snart.=)

    Kanske skulle ta och testa sojamjölk någon gång då, har aldrig vågat mig på det...  

  • Anonymous M A L I N skrev 08 oktober, 2009 14:24 detta:

    Har blivit helt kär i The Body Shop på sistone faktiskt ;)  

  • Anonymous Anneli skrev 08 oktober, 2009 14:29 detta:

    Alltid kul med lite nytt. Särskilt när det gör bra både för en själv och för något annat =D

    Sv: Nej, hade det varit som för dig hade det ju lönat sig att åka kommunalt. För mig är det ju bara dieseln som kostar. Gratis parkering och allt på universitet. Så bra så =D
    Men så får jag ju mycket mindre motion (7000 steg i tisdags och bara 2000 idag)

    Planeringen har gått oförskämt bra. Idag blir det nog inte så mycket mer gjort dock. Behöver ta en vilodag känner jag.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 08 oktober, 2009 14:43 detta:

    Hoppas han svarar snart! Och vilka bra produkter du fick med hem:)

    Svar: Tack så mycket:) Om jag ska göra något så sminkar jag mig men kanske inte med skarp ögonskugga utan neutral vissa dagar:P

    ne det tror inte jag heller;P

    haha jasså;P då är det något fel på dina klasskamrater;P

    /E  

  • Anonymous K skrev 08 oktober, 2009 16:14 detta:

    Precis jag gillar inte att slänga heller! Vad äter han istället då? =P

    tomat med örtsalt lätt gott! =P  

  • Anonymous Anonym skrev 08 oktober, 2009 17:57 detta:

    nice med shopping :)

    tack ^^

    /neafoshoo  

  • Anonymous Emma skrev 08 oktober, 2009 20:21 detta:

    hej sötnos!
    jag har varit lite off från bloggen
    för jag har haft massor av problem omkring mig.
    Men lovar nu att det ska bli bättre.

    Allt bra med dig?


    Puss  

  • Anonymous Dragana skrev 09 oktober, 2009 01:29 detta:

    Hm... jag har aldrig varit inne i en av deras affärer, de känns för dyra.. Hehe.  

  • Anonymous Sandra skrev 09 oktober, 2009 07:56 detta:

    Åh det är ju så härligt med dom där checkarna :)

    svar: Vi hade det nog roligare än våra tappra krigare som sprang runt i shorts & t-shirt i haglet, stackarna. Och vår uppvärmning slog deras stoooort tycker jag. Dom hoppade över koner, joggade, sköt och stretchade medan vi gjorde stan hehe.

    Vet inte riktigt vad det kallas, har bara en väldigt känslig mage. Proviva är riktigt bra! Brukar också dricka det.

    Man vill ju det men det funkar inte alltid.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)