11 oktober 2009

Sjuk

Det är min jobbhelg så jag bor hemma hos föräldrarna, och då brukar jag passa på att gymma, men nu har jag ont i halsen så jag kan inte det. Jätteirreterande.

Men jag hann iallafall skriva duggan igår eftersom jag inte gymmade, och fick ett resultat på över 50 % så jag slipper göra den igen, så nu ska jag satsa på att tentaplugga, har tenta i finansering på fredag och jag är så irreterad på mig själv för att jag inte lyssnat tillräckligt bra på föresäsningarna... Finansering är annars ett ämne som känns som att jag skulle kunna lära mig bara jag har tid. Nu har jag 4 dagar på mig...

Just nu håller jag på att göra mig i ordning till jobbet medan jag lyssnar på den här låten

Etiketter: , ,

10 kommentarer:

  • Anonymous M A L I N skrev 11 oktober, 2009 11:13 detta:

    får hoppas att både tentapluggandet och tentan går bra sen då :)  

  • Anonymous jenny skrev 11 oktober, 2009 11:36 detta:

    sv. Ja haha, de här hemsidorna är bäst enligt mig: www.watchxonline.com och www.megavideo.com De har nästan alla serier!

    Tycker du, jag vet inte men första gången jag såg trailern så lockade den inte. Men tror att jag ska ge den en chans. Har inte ens sett Harry potter heller haha.. för mycket fantasi!  

  • Anonymous Anneli skrev 11 oktober, 2009 11:38 detta:

    Det är bra att du inte tränar när du har halsont. Men tråkigt att du inte känner dig hundra. Hoppas att du blir bra snabbt!

    Ja, men på fyra dar hinner du nog få in det viktiga =D Heja, dig!

    Sv: Jo, det är ju klart så. Isf skulle man ju som student vara tvungen att ansöka om parkeringstillstånd och det tjänar väl inte universitet på så då skiter de i det. Växjö universitet ligger ju en bra bit ut, så inga attraktiva parkeringsplatser där precis =P  

  • Anonymous Anonym skrev 11 oktober, 2009 16:06 detta:

    bra låt :p0
    /neafoshoo  

  • Anonymous Sandra skrev 11 oktober, 2009 18:49 detta:

    Usch då, krya på dig!

    Älskar den låten. Så bra.

    Svar: Tack! Kul att du tycker det, gjorde om lite igår när jag låg och var dålig.

    Hehe ja kladdkaka är gott men P sparade en bit till mig så den fick jag i mig idag :)

    Nej det känns inte så kul då, man orkar inte vara social ändå.

    Nej verkligen inte men samtidigt tjänar man så bra pengar på att sparka en boll ska man kanske inte klaga på vädret heller. Dom har det rätt bra iaf!

    Tack :) Mår bättre idag!
    Kramar  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 11 oktober, 2009 20:23 detta:

    Vad bra att duggan gick bra! Men tråkigt att du blivit sjuk:(

    Svar: Tränade på gym senast i maj förutom i fredags då och mina armar är bara sådär;P både bra och dåligt, blir superstor om armarna om jag tränar:S ser ut som en man;P

    haha kanske det;P det skulle nog jag också göra om jag började plugga, jag tycker inte att det är roligt lixom;P

    /E  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 12 oktober, 2009 12:40 detta:

    jo de är kul men annars kollar inte ja :P
    okey! tråkigt att du inte kan gymma:/  

  • Anonymous Malin-Hockeyfruga skrev 12 oktober, 2009 13:21 detta:

    jo :) haha precis:P okey! hoppas pluggandet går bra!  

  • Anonymous Dragana skrev 12 oktober, 2009 18:31 detta:

    Den låter börjar bli lite för uttjatad tycker jag. Hehe.
    Men grattis till att du klarade duggan!

    (Svar: Magic korten spelar man med i grupp eller en mot en. Och det går ut på att man ska attackera varandra med olika gubbar som man har på handen och så. Jätte roligt, men dyrt att spela eftersom varje kort kostar minst 2 kr och högst 40000 kr för vissa kort. Och ju dyrare desto bättre.... suck!)  

  • Anonymous lena skrev 13 oktober, 2009 14:19 detta:

    den låten är bra! :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)