16 oktober 2009

Tentan skriven


Nu är jag påväg hem från skolan, har precis skrivit tenta i finansiering 2. Tentan tar jättesvår, jag hade övat på gamla tentor innan, men den här kändes mycket lurigare än dom gamla. Jag som så gärna ville få bra på den här eftersom jag funderar på att välja finansiering som inriktning.

Eftersom jag varit rädd att fastna för länge vid datorn så har jag undvikit att blogga de senaste dagarna, förlåt för att svarandet på kommentarerna också blir så sent. Ska se om jag orkar sätta på datorn när jag kommer hem.

Hoppas att ni har spenderat fredagskvällen på ett roligare sätt än mig ;P

Bilden är på busshållsplatsen vid mig, det är så tråkigt när folk ska förstöra sådär! Vad får dom ut av det? Jag kan inte se det roliga...

2 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 17 oktober, 2009 13:16 detta:

    Skönt att tenta är över, hoppas den gick bra trots att den kändes svårare än de tidigare.=)  

  • Anonymous Anneli skrev 19 oktober, 2009 09:33 detta:

    Hmmm... jag behöver nog kolla min syn. Trodde det var snö =P

    Hoppas tentan gick bättre än det kändes.

    Kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)