27 november 2009

Adventspynt

Seminariet idag gick ok, hon tyckte att vi behövde fixa referenserna i texten lite. Men våran lärare som hatar när folk kommer sent tog fel på tiden idag och kom 45 min för sent! Så de första grupperna fick redovisa utan att läraren va där, jag är avundsjuk!
Fint det blev va?
Efter universitetet så åkte Mattias och jag iväg en snabbis för lite julpyntshoppande, köpte bla två julljustakar till fönstrerna i vardagsrummet så sen har jag fixat lite med det, lagat middag som blev en väldigt snabb en.. pulvermos med quorn vitlöks och svampschznitzel och svampsås.

Nu ska vi ha fredagsmys med tv och godis!

Etiketter: ,

6 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 27 november, 2009 21:44 detta:

    Vad mysigt ni fick det.=)  

  • Blogger Kashaya skrev 27 november, 2009 21:48 detta:

    Sv. Tack, tack.=)

    Vad skönt att han mår bättre.

    Nej att missa frukost är nog inte så bra i längden...  

  • Anonymous Classy skrev 27 november, 2009 22:10 detta:

    Tack :)

    Sorry babe, brukar göra det men är så jäkla dålig så svarade bara fort på alla kommentarer...  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 28 november, 2009 10:05 detta:

    Vad mysigt ni har!:)

    Svar: Okej gillar du inte idol?:)
    ja det var gott, åt nästan ihjäl mig:P

    haha ja dom är ju de;P

    åh vad jobbigt med onödiga kostnader:/

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 28 november, 2009 14:01 detta:

    Vad mysigt. Vi ska nog julpynta ikväll. Annars blir det att göra det tidigt imorn. Fredriks systerdöttrar kommer över, så ska vi baka pepparkakor. Fast det är klart de kan ju få julpynta. Hoppas bara att det inte räknas som barnarbete ;-D

    Sv: Jo, det e ju mysigt det också. Men lär ju inte träffa dem förrän nästa år nu. Och har inte träffat min storebror sen i början av juni, då min lillebror tog studenten. Så lite trist att vi inte kunde träffas nu. Men det kommer ju andra gånger.  

  • Anonymous k skrev 29 november, 2009 22:19 detta:

    Jag ser det! Vad jättemysigt ni fick i fönstren! =) Ja det blir jättemysigt och så stämningfult när man pyntar, älskar också julen! =D Fast hatar när folk tjuvstartar - typ vissa som pyntar redan i slutet på oktober - shit!?

    Precis man hinner ju så mycket på kvällen, tycker jag iaf =P Men jag blir ändå stressad på morgonen sen över att jag sovit så länge... måste börja försöka acceptera att jag ju faktiskt gjort det jag kunnat gjort på morgonen kvällen innan =)

    Vad läskigt med sådär dimmigt då man ska köra!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)