30 november 2009

Adventsfint

Jag har pluggat nästan hela dagen, vi ska lämna in en marknadsanalys på fredag på 5000 ord så vi har lite att göra... plus att det är tenta nästa vecka.
Men jag hann kika lite i butiker i centrumet också, men hittade inget. Jag är verkligen dålig på att shoppa! Tycker inte att fina sakerna skulle passa på mig och andra saker va för dyra.... har verkligen kommit ifrån shoppandet och då är det svårt att hitta bra saker.
Nu ska vi väl sova snart, innan min sambo somnar över sin bok...

På bilden är en skål från IKEA för 79 kr som jag har fyllt med stenar Mattias och jag plockade på våran semester i somras och en doft mini amaryllis, en svartmålad taklöktror jag det är och ett vitt ljus från IKEA.

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 01 december, 2009 00:26 detta:

    Mysigt det såg ut.=) Lycka till med marknadsanalysen.

    Sv. Visst var de rätt fina?=)

    De var gott också.=) Lite roligt med lite gameldagsgodis ibland.

    Nej vad tråkigt att du gjorde fel med lussebullarn. Då får du absolut ta och baka nya, är ju så gott.

    Nej det blir mysigare med julpynt så det gör mindre att det är mörkt då.  

  • Anonymous Nathalie skrev 01 december, 2009 00:32 detta:

    Det va verkligen as snyggt med ljuset å allt :) Får mig att vilja åka till Ikea på en gång å handla en massa roligt :P haha...

    Ja de va as kul, älskar att skämma bort djuren mina :)
    Visst va dom? Precis vad jag behövde för att köket skulle bli komplett med resten av julpyntet :P

    Haha, ja du jag brukar inte heller glo så mycket på Idol. Men finns de inge bättre å man inte är ute å röjjer så är det de man får dras med :P haha

    Ja verkligen as gott!

    Tack gumman :) Å du! Plugga inte ihjäl dig nu bara ;)  

  • Anonymous N I L M A skrev 01 december, 2009 10:22 detta:

    Men så fint :)

    sv: tycker du inte om kanelbullar? hur kan man inte göra det? :O  

  • Anonymous Anneli skrev 01 december, 2009 10:47 detta:

    Vad fin!!! =D Önskar att jag var så pysslig. Det pyssligaste jag gjort är att sticka nejlikor i apelsiner och hänga upp dem i röda band. Men man måste ju börja någonstans *haha*

    Oj, 5000 ord. Det blir en hel del. Men det ska nog gå bra. Lycka till =D  

  • Anonymous ida skrev 01 december, 2009 10:58 detta:

    sv: hahah den gick sisodär, har inte pluggat nåt knappt men vi får hoppas åp det bästa.

    mysigt adventsmys ni hade :)  

  • Anonymous R e b e c c a skrev 01 december, 2009 14:12 detta:

    sv: okej :) Tack för din röst!

    Skulle du vilja rösta på mig i två tävlingar som jag just nu är med i? :)
    Länkarna till tävlingarna hittar du på min blogg!
    Tack på förhand :)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 01 december, 2009 14:29 detta:

    Vad fint du gjort:)

    Svar; tack, ja båda designerna var fina men behöde lite nytt kände jag;P

    ja vanilj ska det vara;P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)