13 november 2009

Det är över... förhoppningsvis

Jag lämnade in tentan runt 1 i natt, jag vågade inte vänta till nu på morgonen ifall SUs uppladdningssystem skulle vara segt nu på fömiddagen när alla laddar upp stora filer på en gång. Men inatt var dte inga problem iallafall. Däremot vet jag inted hur bra det är... jag tycker att uppgiften var svår att tolka, jag vet inte riktigt vad de vill ha.
Första delen av uppgiften var att vi skulle ta tre kapitel ur boken och använda dom teorierna för att analysera temat "Organisationens omvärld". Uppgift två var att vi skulle använda resterande kapitel i boken till att analysera en artikeln om SAS.

Idag så blir det packande och lite städning för imorgon åker jag ner till Linköping för att hälsa på en kompis som fyller år. Så igår blev det mycket tvättande så jag har rena kläder att ta med. Då va "bläckfisken" på bilden jättebra att ha. Vi köpte den på IKEA.

Etiketter: , ,

9 kommentarer:

  • Anonymous Sandra skrev 13 november, 2009 14:50 detta:

    Åh vad skönt att ha tentan iväg skickad, då kan du fira helg på riktigt nu :)

    svaR: Man tackar!

    Mmm NCIS är en kanonserie. Har allt och lite till. Jag kan tänka mig att den var det.

    Oh ja det är riktigt gott så man blir lite bortskämd med att få det varje dag på jobbet.

    Kramar  

  • Anonymous N I L M A skrev 13 november, 2009 15:38 detta:

    Uh, det låter jobbigt det där :(  

  • Blogger Kashaya skrev 13 november, 2009 16:06 detta:

    Vilken söt! Hoppas tentan gick bra, men det gjorde den säkert.=)

    Sv.Jo man tycker väl att han borde vara van. Bryr mig egentligen inte så mycket om kändisar det är bara det att jag aldrig brukar lägga märke till dem så jag blev så till mig över att jag faktiskt kände igen en gång.

    Jag förstår, hoppas ni kan ställa av din då. Men det borde väl inte vara några större problem?  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 13 november, 2009 16:13 detta:

    Söt bläckfisk!:P

    Jag är rädd att jag inte skulle förstå uppgifterna på tentan:S

    Svar: Ja jag är ännu bättre på att äta tyvär;P ja det var länge sedan jag solade innan faktiskt. blir mest en svag brun utan sol nu:)

    ja jag hoppas det är något kul!:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 13 november, 2009 17:26 detta:

    smidigt att ha en sån bläckfisk 8]

    sv: hihi, ja :)

    /neafoshoo  

  • Blogger Matilta skrev 14 november, 2009 11:58 detta:

    Duktig du är, både med skola och tvätt ;)
    ade sj tvättid i torsdags men orkade inte hahaha. Måste nog ordna en ny tid nu när jag tänker på det!

    Dom blir säkert nöjda med uppgiften!
    kramar  

  • Anonymous Anneli skrev 14 november, 2009 12:07 detta:

    Ja, det är alltid bäst att lämna in lite tidigare. Annars sitter man där med panik sen när det inte går att ladda upp.

    Praktiskt om man inte har så mycket plats. Vi har ju som tur stora torkrum i vår tvättstuga med värmefläkt och avfuktare, så slipper man ha tvätten uppe i lägenheten.

    Sv: Tack! Ja, just nu går det bra. Nästa vecka lär ju bli ett mindre minus. Men så länge det är minus är jag nöjd =D

    Jag tyckte den nya serien var så där. Tänkte att jag ska ge den några avsnitt till, sen får vi se om jag ska följa den eller inte.  

  • Anonymous K skrev 15 november, 2009 01:09 detta:

    vad skönt att tentan är inlämnad, det går säkert bra! =) Ska också ha hemtenta nu veckan som kommer :S

    Jo jätteskönt att redovisningen är över!!!

    Var och köpte en jacka idag jag med! =D Hittat någon?  

  • Anonymous elin skrev 15 november, 2009 19:11 detta:

    okej :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)