25 november 2009

Jag är tillbaka

Jag har bara jobbat och pluggat i helgen, förutom lite film på lördagskvällen med familjen. Sen har dte varit mer pluggande hela veckan så jag har inte hunnit skriva förrän nu. Jag och Mattias har kommit fram till att vi ska köpa riktig gran i år! Hade tänkt köpa plastgran eftersom vi nog är borta mycket över jul, ska ju jobba lite och sen fira jul med släkten hemma. Men det är nog bara två dagar som blir helt utan att nån är hemma. Så vi kan kanske fixa en lika fin gran som vi hade hemma förra julen (bilden).

Mattias gick hem från jobbet tidigare idag för att han är sjuk stackaren. Och så är han så söt, säger han "om jag dör så vill jag att du ärver allt", haha så sjuk är han nog inte :P Men en sak har han rätt i, vi borde båda skriva varsitt testamente eftersom vi äger mycket i lägenheten ihop, så vid en uppdelning om nån dör så skulle allt gå mycket lättare.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 25 november, 2009 20:46 detta:

    Är det där granen ni hade förra året? Riktigt fin.=) Testamente är inte så dum idé om man äger en lägenhet ihop.

    Sv. Tack.=)

    Jo dagen blev väl helt okey sen. Hoppas din dag varit bra den med.

    Svårt att veta, har svarat på alla frågor så det återstår bara att se om man svarat rätt också..=)  

  • Anonymous N I L M A skrev 25 november, 2009 22:42 detta:

    den granen var fin :)

    sv: ja egentligen skulle man göra det..  

  • Anonymous Classy skrev 25 november, 2009 22:50 detta:

    Tack du :)

    Ja det är mysigt (oftast) :P haha... Nej motivationen försvinner lätt, därför är det bra med hund. Då har man liksom inge val utan man måste ut :)

    Okej, låter mysigt :) Jag har bara tagit de lugnt, börjar känna mig febrig och är dunderförskyld :/  

  • Anonymous Anneli skrev 26 november, 2009 08:51 detta:

    Vilken fin gran! Själva kör vi på en ärvd plastgran. Är sliten och ful. Men det är ju hela charmen med den *haha*

    Ja, Fredrik och jag hade också behövt skriva något samboavtal eller liknande. Jag äger ju visserligen typ ingenting. Men det är väl just därför man skulle behöva göra det. Ifall den ena försvinner eller om det skulle ta slut. Vilket det ju inte känns som just nu och jag hoppas verkligen inte att det kommer ta slut. Men man vet ju aldrig hur framtiden kommer se ut.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 26 november, 2009 10:12 detta:

    Haha han är ju kille, dom brukar låta så;P

    Svar: Ja har man en gång haft en häst så blir det tomt alltså:/

    åh vad jobbigt:S får du betala för parkering varje natt nu då eller?

    /E  

  • Anonymous ida skrev 26 november, 2009 13:32 detta:

    sv: haha dessvärre var den inte de , MEEEN ...

    vad händer i helgen då?  

  • Anonymous Anonym skrev 26 november, 2009 20:51 detta:

    vi kör alltid med plastgran :p

    sv: hihi, ja :)

    /neafoshoo  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)