09 november 2009

Jobbhelg och födelsedagsfirande

Förlåt för att jag inte skrivit på hela helgen, men jag har varit hemma hos föräldrarna och inte haft tid för att sitta vid datorn. Det var ju min jobbhelg, och då bor jag alltid hos mina föräldrar eftersom jag bor för långt från jobbet. jobbandet gick bra, det var mycket folk! Då är det roligt att jobba. Sen på lördagskvällen var det födelsedagsfirande av min bästis fästman som hade hyrt ett lokalt ställe. Vi hade en riktigt bra kväll, en stor del av tjejgänget var där och nästa helg ska jag nog åka och hälsa på en annan kompis, hon fyller år. Men innan dess har jag mycket pluggande att göra... det är hemtenta ons-fre... fy.
Jag i lördags

Etiketter: , ,

12 kommentarer:

  • Anonymous S A N N A S . R U M skrev 09 november, 2009 12:07 detta:

    Åh, när är det man måste ha bytt? (:
    Borde plugga på körkortsteorin lite bättre ;D

    Tack så mkt :D  

  • Anonymous Anneli skrev 09 november, 2009 12:30 detta:

    Det är många som fyller år den här tiden på året har jag märkt. Har varit mycket kalas och sånt för oss här nu. Man hinner ju knappt börja äta bra förrän nästa kalas kommer och krånglar till det för en. Inte för att jag äter bra på helgerna ändå just nu. Men man har ju inget val (känns det som) när det är kalas.

    Men hemtenta är bättre än salstenta. Får man lite tid att tänka och kan bläddra lite om man behöver. Hoppas den går bra för dig =D

    Sv: Tack!

    Ja, idag blir en del träning. Imorgon blir det bara något på morgonen. Ska vara i skolan vid 13-16, så kommer vara hemifrån från 11-11.30 till 17.30. Trist, men så är det när man pendlar.  

  • Anonymous Anneli skrev 09 november, 2009 12:32 detta:

    sv 2: Missade visst... Ja, redovisningen gick helt okej. Kunde gått bättre om vi i gruppen satt oss ner och planerat den innan. Men, men under omständigheterna som var så gick det okej.  

  • Anonymous M A L I N skrev 09 november, 2009 12:50 detta:

    vad är det du jobbar med?

    sv: ja det var stängt men åkte till göteborg och gjorde den istället :)  

  • Anonymous ida skrev 09 november, 2009 12:53 detta:

    sv: ja de är så himla skönt o bli lite ompysslad då måste jag säga :)

    aee men jan-feb är ändå närmare våren och bara de är tusen gånger roligare än julen :D haha. då vänder de ju !!

    ja skönt att det känns som ett hem nu ju! :)
    har helgen varit bra?  

  • Blogger Kashaya skrev 09 november, 2009 13:44 detta:

    Lycka till med hemtenta.=) Vad jobbar du med? Har säkert frågat det någon gång men jag har minne som en guldfisk..=)

    Sv. Tycker du ska testa dem, helt okey så här till jul men väldigt söta så jag klarade i alla fall inte av att äta så många...

    Ja vinterdäck kan vara trevligt innan snön kommer.. Vi har ingen bil så vi behöver inte tänka på sånt.

    Ja clementinsmak låter gott, vi får hålla tummarna för att det är det.=)

    Usch jobbigt.=( Ja vår kurs är också bara tre veckor, sjukt stressigt blir det...  

  • Anonymous Classy skrev 09 november, 2009 15:46 detta:

    Ja det va mysigt med dop! :)
    Haha, ne att ta nån annans tvätt är bara äckligt...
    Haft en bra helg annars?  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 09 november, 2009 16:03 detta:

    Vad kul att du gör lite rolgit mellan allt plugg iaf:)

    Svar: åh segt:/ men du får nog lite tid över snart:)

    haha ja jag förstår att du tycker det om du inte bytt däck än:P du får be killen fixa det;P

    /E  

  • Anonymous K skrev 09 november, 2009 18:34 detta:

    Ja jag hör(ser) att du har mycket att göra också!

    Ja badfyrkanten var nice, men den satt som kvar på kroppen sen =P

    Nu är allt slask nästan borta här, istället är det typ glashalt på marken (för mig iaf som fortfarande har plattsulade sommarskor =P)  

  • Anonymous Angelica skrev 09 november, 2009 20:49 detta:

    nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev XD haha..
    trevlig vecka på dig med ;)
    kram  

  • Anonymous Sandra skrev 09 november, 2009 21:20 detta:

    Har också varit hemma hos familjen i helgen, det kan vara riktigt skönt ibland.

    svar: ja mne visst är det gott med tårta? Mums!!

    Tack tack, var riktigt nöjd med den presenten. Roligt att ge n¨got lite mer personligt.

    Haha vi får väl se, skåne brukar inte få snö så snabbt.

    Nej jag har verkligen ingen aning heller men mkt skit blir det.

    Kramar  

  • Anonymous Dragana skrev 09 november, 2009 23:53 detta:

    Åh, jag jobbar också helger väldigt ofta! :P Jobbigt.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)