16 november 2009

Ny väska och plånbok

Min nya väska är från Charmante, den var på rea till halva priset så jag betalade bara 249,50 kr. Plånboken köpte jag på wedins assosearer för 149 kr tror jag. Det var verkligen saker jag behövde, de väskor jag har är jätteslitna och plånboken jag har är för liten.

Jag har precis ätit lunch efter att jag va i skolan på introduktionsföreläsning till marknadsföring II kursen. Det verkar som att jag kommer att ha väldigt fullt upp i fortsättningen också. Lyckades iallfall få tag i böckerna begagnat för ca 500 kr eftersom jag stod i kö 10 min innan bokaffären öppnade.
Jag är så trött idag! När jag va hos min kompis så gick vi och lade oss halv 5, men jag låg halvvaken hela tiden ills 20 i 10 då vi gick upp. Jag gick och lade mig för sent igår också dumt nog och upp halv sju.

Etiketter: ,

10 kommentarer:

  • Anonymous Angelica skrev 16 november, 2009 16:09 detta:

    hoppas du har haft en bättre start på veckan än vad jag har haft!!
    kram  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 16 november, 2009 16:28 detta:

    En ny väska skulle jag verkligen behöva med!:P

    svar: Okej:) ja min blir rosa och svart nu tror jag:) har hitills bara sett headern än:P

    ja det var riktigt roligt:) det är så tomt hemma utan honom:/

    okej ja så är det ju:)

    nej det är lite jobbigt. använder det bara om jag ska på krogen eller nåt:)

    det var vin och jag gillar inte det så det var inte till mig:( :P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 16 november, 2009 16:52 detta:

    snygg väska :p

    verkligen :)

    /neafoshoo  

  • Anonymous Sandra skrev 16 november, 2009 16:58 detta:

    Åh vad snygg väska, I love it.

    Svar: Haha ja ibland MÅSTE man verkligen och snacka om jag vart mobbad hela kvällen för mitt pizzabehov :P

    Håller tummarna att det gick bra för dig.

    Kram  

  • Anonymous N I L M A skrev 16 november, 2009 17:51 detta:

    Oh så fin väska!

    sv: japp, är färdig med mina klappar faktiskt..  

  • Blogger M. skrev 16 november, 2009 21:49 detta:

    vilka fina fynd :)

    hoppas att du mår bra elina!? :)
    här är det finfint.
    du får ha en underbar vecka! kramkram  

  • Blogger Kashaya skrev 16 november, 2009 22:45 detta:

    Snygg väska.=) Hoppas du haft en fin start på veckan.

    Sv. Tack.=) Ja det är snällt av honom.

    Ah jobbigt. Nej att åka till verkstaden är kanske inte så kul när man har en massa annat att göra. Tar ju lite tid.  

  • Anonymous Anneli skrev 17 november, 2009 08:20 detta:

    Många fynd där då =D Alltid härligt när man får tag på saker man behöver för ett bra pris.

    Hoppas den här kursen inte blir så stressig som förra. Vill ju inte att du ska få magsår eller liknande otrevligheter =S

    Kram!  

  • Anonymous Din E skrev 21 november, 2009 11:51 detta:

    WOW! Shit så billigt med riktigt snygg väska och plånbok!  

  • Anonymous Marina skrev 22 november, 2009 10:18 detta:

    Snyggt!:)
    Ha en bra dag!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)