10 november 2009

NCIS kväll och The Box

Idag så ska jag fortsätta läsa organiseringen eftersom hemtentan börjar imorgon, sen ikväll ska jag och bla två skolkompisar på bio med PwC, vi ska se The Box, nån som sett den? Så jag missar första avsnittet av nya sässongen av NCIS och nog också det första avsnittet av nya serien NCIS Los Angeles, jag måste kolla upp när repriserna går...

Bilden är på middagen igår, mamma skickade med en matlåda med pasta och champinjonsås och så har jag Herricots Verts till.

Etiketter: ,

13 kommentarer:

  • Anonymous S A N N A S . R U M skrev 10 november, 2009 10:13 detta:

    Haha, nej men jag har verkligen ingen koll heller, och jag ska ändå köra upp snart!

    Åh, javisst är den fin, har dock bara en. Supertråk /:  

  • Anonymous M A L I N skrev 10 november, 2009 11:08 detta:

    Det där såg gott ut!
    Hoppas det går bra för dig på hemtentan förresten :)

    sv: ja, just det. jag tror du har sagt det innan :)
    jajjamen, blev kanonnöjd!  

  • Anonymous Classy skrev 10 november, 2009 11:37 detta:

    Ja då, idag känns det bättre :)

    Min helg va bara bra den med :D

    Gud så gott det där såg ut du! Planer för dagen då?  

  • Anonymous Jenny skrev 10 november, 2009 12:27 detta:

    Haha, ja verkligen. Det är lite synd att det bara är aktuellt kring jul. Hade varit härligt att få dra fram en flaska vid midsommar och dricka lite glögg :)  

  • Anonymous Angelica skrev 10 november, 2009 13:33 detta:

    ser väldigt gott ut! =)
    om du läsre min blogg ;) så måste du också kommentera mitt senaste inlägg ;);) haha
    kram  

  • Anonymous niccanh skrev 10 november, 2009 13:57 detta:

    sv: tack för rösten!:)  

  • Blogger Kashaya skrev 10 november, 2009 14:30 detta:

    Trevligt med bio.=)

    Sv. Visst var det en rätt söt liten reklamfilm?

    Ah men det är rätt skönt med bil också.

    Ja de borde verkligen lägga in mindre på de korta kurserna..  

  • Anonymous Sandra skrev 10 november, 2009 15:03 detta:

    Oh NCIS är så bra. Inte sett det på länge känns det som =/ Hoppas The box är bra!!

    svaR: Ja perfekt att ha lite restaurangmat liggande då. Jag brukar få med mig det från jobbet också ibland, det är aldrig fel.

    Det är ju det, man saknar dom :)

    Jag brukar aldrig få till något personligt så jag var glad att vi lyckades detta året iaf :P

    Kramar  

  • Anonymous Anonym skrev 10 november, 2009 16:05 detta:

    har också käkat pasta idag :p

    tack så mycket :)
    Nej det tror jag inte är samma bild. Jag har ju tagit den bilden jag la ut på bloggen, men dom kanske använder en liknande ^^

    /Neafoshoo  

  • Anonymous Anneli skrev 10 november, 2009 16:30 detta:

    Gu vilken tur att jag gick här nu och inte senare ikväll. Höll ju på att glömma NCIS. Hur kunde jag! ;-D Ska bli spännande med den nya serien. Hoppas den är lika bra som den andra...

    Mysigt med bio. Du får se till att verkligen vila upp dig nu så att det bara är att sätta fullfräs imorgon. Men idag ska du fokusera på skoj och vila.

    Sv: Ja, jag är riktigt nöjd med mina 20 min, än så länge. Målet är ju att kunna springa längre tid. Även om jag tycker det är roligare att satsa på att komma längre sträcka på samma tid. Men behöver utveckla uthålligheten mer, så då måste jag ju satsa på längre tid.

    Jo, det är trist. Men nu (idag) har de höjt hastigheten på en del sträckor och vägarbetet är snart klart. Så kommer nog ta runt 1 h till Växjö snart, istället för 1 h 15-15 min som det gjort hittills. Det gillar jag =D Dessutom slutade vi 15 och inte 16, vilket ju var riktigt trevligt.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 10 november, 2009 16:38 detta:

    Vad gott det ser ut:)

    Svar: Ja jag hoppas det är vädret och inte någon förkylning eller så som är på gång.

    Ja jag hoppas jag får hem det snart också, har inte fått svar på mailet men hon verkar seriös så:)

    nej kompisar behövs!:)

    haha ja man kan ju byta själv men det är lämpligare om nån annan gör det;P

    /E  

  • Anonymous Dragana skrev 10 november, 2009 21:53 detta:

    NCIS Los Angeles? Vaaa?  

  • Anonymous Classy skrev 11 november, 2009 14:06 detta:

    Ja man måste ju de :)

    Kan tänka mig det, såg verkligen as gott ut!

    Haha, fy fan. Vad är det i för ämne?
    Jag ska bara ta det lugnt, städa å tvätta lite samt göra middag och baka bullar. Shit kommer ju sluta som nån jävla hemmafru! Haha  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)