17 november 2009

Ny mobil

Jag beställde en ny mobil idag, det blev en Sony Ericsson Aino efter mycket jämförande mellan alla möjliga mobiler. Men jag tror att den här blir bra. Den ska ha gankska bra kamera och det är viktigt eftersom jag inte har nån bra digitalkamera, utragbart "mobiltangentbord" så blir det lättare att smsa än med bara tutchscreen och så har den WiFi så jag kan använda skolans trådlösa nätverk när jag är där och kolla busstider hem.
Nån som har den här mobilen eller har nån erfarenhet av den?

Etiketter:

10 kommentarer:

  • Anonymous Dragana skrev 17 november, 2009 23:27 detta:

    Den ser komplicerad ut!  

  • Anonymous elin skrev 18 november, 2009 01:18 detta:

    tack :)
    en kompis till mig har den, hon tycker det går fruktansvärt segt att skriva sms :P  

  • Anonymous Sandra skrev 18 november, 2009 01:20 detta:

    Kul med en ny mobil :) Hoppas den är bra. Men tycker faktiskt Sony Ericsson brukar vara det... har iaf inte haft några problem alls med mina!

    Svar: Nej det var en annorlunda middag menmen.. killar ;)

    Nej jag vet vad du manre, jag har också en massa stora. Bra med en i lite mer "normal" size liksom!

    Haha klart man måste få retas då och då, annars blir det inte kul ju..

    Tack tack, det ska det nog allt bli.
    Kram  

  • Anonymous K skrev 18 november, 2009 07:59 detta:

    Jag har lite svårt för tutchscreen men de är ju så himla poppis nu =P

    Jag får se hur det blir med tentan... ska försöka allt jag kan men hinner jag inte så hinner jag inte. (Är en VG-tenta, alla är redan godkända på momentet via examinerande semenarier så det är bara om man vill ha VG man måste skriva tentan). Men jag som sen vill söka doktorandtjänst känns som att jag bör ha så bra betyg som möjligt... men ja, kan inte göra nått åt tiden =P

    Precis, har eg. inga pengar heller =( Men det blev en jacka iaf - kändes inte som jag hade nått val här i norrland =P Så jacka och ordentliga kängor har jag köpt men klappar vet jag inte hur jag ska ha råd med =P  

  • Anonymous N I L M A skrev 18 november, 2009 10:08 detta:

    Den blir säkert kanonbra!
    Själv killar jag inte SonyEricsson längre då de inte gör annat än krånglar så nästa gång blir det definitivt inte det..  

  • Anonymous Anneli skrev 18 november, 2009 14:07 detta:

    Nope, alldeles för avancerat för min del ;-D

    Sv: Jo, det är väl så att man hade lite höga förväntningar på den nya serien. Jag orkade dock inte titta på den igår. Men det berodde även delvis på att Fredrik ville spela ett nytt spel på x-boxen, har ju bara en tv (nere). Så jag var snäll och gav med mig.

    Det dumma med fynd är att de kommer så sällan. Annars köper jag gärna fynd grejor, oavsett hur mycket/lite pengar jag har.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 18 november, 2009 14:50 detta:

    Det låter som en bra mobil iaf:)

    Svar: ja men jag kom inte i säng i tid fast jag skulle;P som vanligt!:P

    jag har ju ingen affär i närheten men annars hade jag nog gått dit igår:P

    ja det är ju det:)

    /E  

  • Anonymous ida skrev 18 november, 2009 15:36 detta:

    sv: okej okej, de låter bra :)

    vad händer denna onsdagen då? :)  

  • Anonymous Classy skrev 18 november, 2009 17:01 detta:

    Ja det va de verkligen :) Yes min helg har varit bra. Hur e det med dig idag ddå?  

  • Anonymous Anonym skrev 18 november, 2009 17:21 detta:

    vill också ha en ny mobil :p

    sv: jepp jepp :)

    /neafoshoo  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)