26 november 2009

Sjukling hemma

Imorgon ska jag skicka tillbaka mobilen, för det fungerar inte att ändra volym på headsettet, då måste man tydligen skicka tillbaka allt. Så ska jag få en ny likadan.

Jag vet inte riktigt hur jag ska få in bilderna i datorn från mobilen, som jag ändå ska skicka tillbaka snart, så det blir ingen bild i inlägget. Mattias får visa när han mår bra.

Dagen har bestått mestadels av att skura i köket och passa upp på sjuk sambo, men även självklart pluggande och alldeles för lång sovmorgon! Kommer aldrig somna ikväll och jag ska upp runt 5-5.30 imorn tror jag... tidigt seminarie som man inte får missa! fy kommer aldrig komma upp.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous N I L M A skrev 26 november, 2009 22:23 detta:

    låter som en mindre bra dag :/
    hoppas seminariet går bra! har också ett mellan 9-12  

  • Anonymous Classy skrev 26 november, 2009 22:46 detta:

    Ja men visst är han! :)

    Trist :( Men en vacker dag så kanske du har det :)

    Gjort idag då? :)  

  • Blogger Kashaya skrev 26 november, 2009 23:11 detta:

    Hoppas sambon kryar på sig snart och att du får en fungerade mobil.=)

    Sv. Ja var lite jobbigt att bära hem för det var så otympligt.

    Gick faktiskt förvånats värt bra att klara sig utan frukost ändå. Kul var det förstås inte...  

  • Anonymous Anneli skrev 27 november, 2009 08:13 detta:

    Oj, hoppas du kom upp i tid =D

    Tråkigt att han är sjuk. Men tycker allt han får se till att bli frisk snart. Är inte bra att vara sjuk *haha* ;-D

    Sv: Jo, det är ju så man är för lat när det gäller krångliga saker. Det roliga är att när man väl tar tag i det brukar det visa sig vara hur enkelt som helst. Men det vet man ju inte förrän då och tills dess så orkar jag inte ;-D  

  • Anonymous Niklas skrev 27 november, 2009 11:48 detta:

    Jodå, allt är finfint nu förtiden,
    för några veckor sedan hade jag insjuknat i svininfluensan men nu är det över :)

    Har du vaccinerat dig?  

  • Anonymous K skrev 27 november, 2009 14:04 detta:

    Ja helt sjukt att det går så snabbt!!! Hur ska man hinna allt =P

    Skulle också vilja ha singstar hemma, wii också för den delen =P

    Hua, jag har också vänt lite på dygnet! =P Blir svårt då!  

  • Anonymous Angelica skrev 27 november, 2009 16:31 detta:

    ok men det låter bra det! =)då ser jag framemot januari då ;)
    hatar när man inte kan somna när man ska upp så tidigt >.<
    ´trevlig helg på dig =)
    kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)