18 november 2009

Tre Semme

Jag har köpt det nya Tre Semme schampoot och balsamet, jag provade det när jag hade lite "hemmaspa". Jag tycker det va bra, men jag tycker det är svårt att veta, har nån mer provat det?

Idag har jag varit i skolan 10-11, sen åkte jag hem till föräldrarna, lånade bilen och tog en snabbtur på gymmet innan jag handlade lite mat på jobbet och tog tåget till att möta Mattias som slutade jobbet då, så jag fick skjuts hem. Sen har han och jag städat lite, lagat och ätit middag och tvättat två maskiner tvätt samt hunnit spela lite "little big planet" på ps3an. Imorgon blir det skola igen och mer pluggande och städande efter tror jag... den roliga vardagen.

Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 19 november, 2009 00:18 detta:

    Trevligt med hemmaspa, skulle också vilja ha badkar.

    Sv. Ja lite jobbigt med långa dagar men imorgon är jag ledig.=)  

  • Anonymous Sandra skrev 19 november, 2009 00:55 detta:

    Så mysigt med hemmaspa! Kul att testa nya grejer också...

    svar: Haha nej jag orkar ibland inte jag heller kan jag säga och då tycker jag ändå fotboll är kul. MEn sånna där matcher som Ukraina - Grekland.. nej, jag fattar det inte :P Men får väl skylla på att han är arbetsskadad. Jäkla fotbollsspelare haha.

    Jo småfel får man nog någon gång med alla.. det tror jag med. Men har aldrig haft några större fel faktiskt. Nu kommer det väl snart bara för jag sa så haha.

    Man gör ju det, ju mer plats man har ju mer skit hamnar det i den.

    Kramar  

  • Anonymous Dragana skrev 19 november, 2009 01:18 detta:

    Det där ska vara ett bra hårmärke, men jag vet inte... bara för att det är ett känt märke, så behöver det inte vara bra för det. Har aldrig testat dock.  

  • Anonymous Anneli skrev 19 november, 2009 10:39 detta:

    Wey! Bra jobbat att klämma in ett gympass i allt det där =D

    Sv: Jodå, är piggare idag. Men så blev det ju en halv pizza och lite jordnötssmör igår. Intalar mig själv att jag behövde det. Men vi får väl se vad vågen säger imorgon.  

  • Anonymous Malle- Hockeyfru skrev 19 november, 2009 11:44 detta:

    tack;) har inte provat de tre semme, än iaf :)  

  • Anonymous N I L M A skrev 19 november, 2009 12:47 detta:

    jag tror faktiskt inte ens att jag har hört talas om tre semme :S

    hoppas du får en bra torsdag!  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 19 november, 2009 19:21 detta:

    Vill också ha badkar:P

    svar: ja:) tack:)

    ja precis, man tänker att man ska lägga sig vid 10 och vipps så är klockan 12:P

    nej jag har ju ingen egen bil, hade jag haft det hade ag säkert åkt;P

    /E  

  • Anonymous Martina skrev 19 november, 2009 19:38 detta:

    Haha! Jag tog först en prov-gren av det schampot/balsamet på ICA och sen efter jag provat det snodde jag en varje gång jag var och handlade ;) hehe. Dom är slut nu men jag gillar dom! Sambon gillar inte dom så vi kör på det gamla eftersom vi ändå delar ;)

    Ps för att vara student shoppar du ganska mkt, några bra tips om extrainkomst?  

  • Anonymous K skrev 19 november, 2009 21:07 detta:

    hehe jo, den är rätt läskigt stor och så har jag ont nu, men jag är inte nålrädd som tur är =)

    skönt att även ha vanligt tangentbord =)

    Jo, det är bara för det. Men det jag var orolig kring är hur det påverkar sen när jag vill söka doktorandtjänst... men jag tror inte det ska göra så mycket och nu har jag ju bestämt mig så =)

    Händer det nått kul i helgen? =)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)