02 november 2009

Våran nya lampa

Så här ser våan nya lampa ut, eller så ny är den egentligen inte men vi satte upp den först i lördags eftersom vi behövde låna pappas slagborr.

Vi köpte den i lampaffären i Täby centrum för ca 1600 kr, egentligen alldeles för dyrt för oss men jag blev tokig i den och mamma och pappa var snälla att hjälpa till med lite pengar till den i inflyttningspresent.
Det är som en kristallkrona under en svart skärm som nästan blir helg genomskinlig när man har lampan tänd.

Etiketter:

13 kommentarer:

  • Anonymous M A L I N skrev 02 november, 2009 11:06 detta:

    den var kanonsnygg!

    sv: uh, det låter riktigt jobbigt.
    nä, tyvärr blev det ingen av de bilarna heller. börjar bli lite desperat känner jag :P  

  • Anonymous jenny skrev 02 november, 2009 11:07 detta:

    sv. Tackar!:)

    Jag förstår det haha.. Vad fin lampa, coolt med kristall under skärmen!

    Jag kan tipsa dig om en annan (amerikansk) film då, legends of the fall med Brad Pitt. Den är otroligt bra:D  

  • Anonymous K skrev 02 november, 2009 13:14 detta:

    cool lampa =D Men shit, hade inte haft råd med den jag =P

    hehe thanks, kändes kul att spöka ut sig lite =) Dock var det, precis, inte så kul dagen efter med allt som skulle göras.

    Precis, energidrycker ger ingen verkan alls verkar det som - just nu iaf. Man skulle behva lite ledigt och lite sol =)

    heh ingen fara, har jättemycket nu med så är inte alltid så snabb på kommentarer heller =P  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 02 november, 2009 13:36 detta:

    Den ser jättefin ut:)

    Svar: Tack:) ja jag har ju långa fransar på riktigt också men inte så långa;P haha!

    vi satte upp dom i lokalen så det skulle bli mysigare där när folket kom:) men innan vi gick var det en person som smällde alla ballonger som vi hade blåst upp!

    /E  

  • Anonymous Classy skrev 02 november, 2009 14:05 detta:

    Tävlingen är avslutad, men tack för din röst ändå. Haft en bra helg? :)  

  • Anonymous Anneli skrev 02 november, 2009 14:48 detta:

    Jättefräck! Men oj, de kan verkligen ta betalt för prylarna ;-D

    Sv: Jo, det brukar vara bra att ha nån dag då man äter lite mer. Just nu är jag nöjd så länge jag håller mig till bara två dagar. Sen är målet att få ner det till en. Men det får vi ta senare.

    Ja, det är verkligen skönt att inte alla kurser är stressig. Får se hur nästa kurs blir. Hade ju inte gjort något om det vart lite mer fart i den =D

    Har klarat mig hittills och han har varit det i några dagar. Tror faktiskt att jag slipper det där här gången. Brukar ju inte bli förkyld - beror nog på att jag äter så mycket vitlök *haha*  

  • Anonymous M A L I N skrev 02 november, 2009 15:00 detta:

    sv: skulle pierca tungan men de hade tyvärr stängt hela veckan :(

    jo, visst har andra märken kommit på tal. de är bara lite sega här ;) men det kommer väl!  

  • Blogger Kashaya skrev 02 november, 2009 15:29 detta:

    Vilken fin.=)

    Sv, Blev det någon tur till universitetet för dig idag då?
    Jag började en kurs i internationell process- och privat rätt idag.

    Ja jag hoppas också tentan gick bra, får väl se om tre veckor antar jag.  

  • Anonymous ida skrev 02 november, 2009 17:41 detta:

    sv: ja de blev verkligen supergott! :)

    hur trivs ni i lägenheten?  

  • Anonymous Sandra skrev 02 november, 2009 18:32 detta:

    Åh så fin den var!! :)

    svar: Yes filmkvällar är alltid härliga. Okej var den bra?? VÅra filmer var riktigt bra.

    Tack tack, extremt skönt att ha det klart.

    Kramar  

  • Anonymous elin skrev 02 november, 2009 19:03 detta:

    snygg lampa! men ack vilket pris! haha!  

  • Anonymous Anonym skrev 02 november, 2009 20:01 detta:

    snygg! :p

    sv: det var dom också :)

    /neafoshoo  

  • Anonymous STYLEMIND skrev 02 november, 2009 22:57 detta:

    Snygg lampa!

    Jo men jag hatar Akryl! Tröjor med sån skit blir noppriga på nolltid och gör håret statiskt och elektriskt :( Not good! annars hade jag nog köpt den direkt..

    kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)