13 december 2009

Bättre sent än aldrig

Äntligen har jag hittat bloggtid! I fredags så gjorde jag marknadsföringstentan och sen gick E, E och jag hem till E för förfest och sem till 360 där också Mattias och hans kompisar va. Vi hade en otroligt kul kväll!

lördagen spenderade Mattias och jag med jättelång sovmorgon, julskinka utan rumpa shopping på Goodstore och lite annat blev det också. Sen städade vi eftersom en del av min släkt kom idag för att se lägenheten, det va mysigt. De verkade gilla lägenheten och min lilla 4 åriga kussin frågade om hon får sova här, fast hennes mamma sa att vi nog får ta det när det inte är dagis dagen efter.

Nu har jag gjort i ording ett glas glögg 06 Lingon enbär, nån som druckit den?
På bilden är min julstrumpa jag fick av mamma den 6e dec, Sankt Nicolaus dag. I strumpan va det ett fint strassarmband och godis. Har man varit elak så får man ris i så det verkade som att jag hade varit väldigt snäll i år :)

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous N I L M A skrev 13 december, 2009 22:16 detta:

    oh hur gick tentan?  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 13 december, 2009 22:22 detta:

    Vad roligt att hon vill sova hos er:)

    Svar: Ja då kan du ju åka dit:) var mycket folk där idag!:P

    ja det blir dom:P

    Jag hittade en julklapp:)

    /E  

  • Blogger Kashaya skrev 13 december, 2009 23:46 detta:

    Vilken söt julstrumpa.=)

    Sv. Ja visst är de söta?=) Hade gärna beställt dem men jag ghar redan så många läppbalsam så jag tror jag måste använda upp dem först...

    Ja man verkar kunna reklamera på deras hemsida.

    Nej har faktiskt tyvärr inte hunnit se julkalendern i år.=( Har varit, och är fortfarande, fullt upp med grupparbeten.

    Ja man borde verkligen få jullov som student också. Det behövs.

    Nej hann tyvärr inte gå på kundklubbsdagen, själv då?

    Haha ingen fara, är så där när man har tenta.

    Ja gör det, vissa dagar innehåller den rabatter och vissa dagar är det bara info men vissa dagar kan man vinna paket med deras produkter. Man måste iofs rimma som jag verkligen är värdelös på men ändå..  

  • Anonymous Anneli skrev 14 december, 2009 08:14 detta:

    Väldigt snäll onekligen ;-D

    Hoppas tentan gick bra.

    Sv: Tack! =D

    Synd att du missade lussefirandet. Var så fint. Men hade det inte varit för att Jenny (livetoday.webblogg.se) var med hade jag nog inte pallat att gå upp för att titta. Kan ligga ute på SVT-play, om du vill skapa lite julstämning någon dag =D  

  • Anonymous K skrev 14 december, 2009 22:02 detta:

    Vad gulligt med julstrumpa! =P

    Vad jobbigt med sotarbesök! =P

    hehe nja, man behöver inte se så mycket när man lärt sig vart tonerna sitter. Men det svåra är att få fin klang i ljudetr och så, vara bestämd på stråken så man ionte darrar fram och sånt =P Men jag är ingen höjdare =P Mendet är kul!

    hehe nä det är fullt med jobb och skola nu, men på lördag morgon sätter jag mig på bussen för att åka "hemmåt" över jul =) Dock hgar jag TUSEN skoluppgifter över jul med, menm ädnå - kan vara skönt att byta miljö!!!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)