30 december 2009

Buzz

Igår köpte jag Buzz Quiz World eftersom jag fick "Buzzarna"(kontrollerna) i julklapp av Mattias. Det är riktigt kul tycker jag, finns en massa olika frågor och kategorier och man kan köpa till fler ämnen på PS3s onlineshop i PS3an. Det blir bra underhållning när man har kompisar över och på förfester och så :)

Idag har jag jobbat nästan hela dagen... började 12 men va ute och försökte skrapa bilen vid 11. Isen var stenhård och satt både på in och utsida. Jag fick ta i så mycket att jag spräckte skrapan... inte kunde jag starta bilen för att värma den heller för jag hade så dåligt med bensin, fast det va ju bra också, man ska ju inte ha bilen på tomgång, jag har bara det när jag verkligen måste. Sen när jag är klar med skrapningen, har startat och ska köra iväg så får jag inte i backen för växellådan har frusit... som tur är kan jag min bil bra så jag vågade slita i backen så jag kunde backa ut från parkeringen och sen köra iväg på ettan försiktigt. Jag fick verkligen ta i vid växlingarna! Efter ca en mil hade den tinat som tur va. Måste nog ta en stor service och byta det mesta i min bil... men den har gått så få mil.
Nu ska jag fundera på vad mattias och jag ska äta imorgon. Det blir ju bara vi två på nyår.

Etiketter: , ,

8 kommentarer:

  • Blogger Matilta skrev 30 december, 2009 23:34 detta:

    Ville bara önska ett Gott Nytt År! Hoppas du får roligt i morgon :)

    kramar!!!  

  • Anonymous Sandra skrev 31 december, 2009 09:46 detta:

    Oh buzz är ju kul!!

    svar: ja det är samma som att träna dom. Det ska bli roligt.

    Det gör ju det men det är roligt också..

    Det kan det bli men det är oftast roligt.  

  • Anonymous Anneli skrev 31 december, 2009 09:53 detta:

    Vi har några kompisar som har det. Det är verkligen ett superkul spel =D

    Sv: Ja, reklamen för den glömmer verkligen att ta med vissa saker och vissa saker ljuger de verkligen en rätt upp i ansiktet med. Tar liten plats - jämfört med vaddå? En ångvält ;-P

    Gott nytt år!!!  

  • Anonymous N I L M A skrev 31 december, 2009 10:09 detta:

    Det låter kul tycker jag! Tyvärr har vi ju inte PS men kanske kan prova det hos någon annan någon gång :D  

  • Anonymous Emma skrev 31 december, 2009 11:27 detta:

    Nej, det är så sant så :) <3  

  • Anonymous Anonym skrev 31 december, 2009 14:26 detta:

    det lät som ett roligt spel :)

    /neafoshoo  

  • Blogger Kashaya skrev 31 december, 2009 14:50 detta:

    Åh skulle också vilja ha det spelet. Älskar frågesporter men vi har inget Playstation...

    Sv. Ja jag tycker det ser riktigt snyggt ut.

    Ordnade det sig med boendet då?

    Jo blir en helt annan sak att vara hemma hos föräldrarna när man bott själv ett tag...

    Ja jag såg att det fortfarande var mycket snö i Stockholm när vi kom hem.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 31 december, 2009 16:12 detta:

    Jobbigt med bilen, tur att du kom iväg iaf:P

    Svar; tack:) haha jo;P

    ja jo men det känns ändå som att jag står still och inte kommer framåt;P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)