14 december 2009

Jag ser det snöar

En dålig bild på Mattias, J och jag från i fredags. Min nya mobil har inte alls lika bra kamera som min gamla, måste nog köpa en digitalkamera...

Idag börjar kursen Integration, det är ett ämne som ska väva ihop alla de företagsekonomiska ämnerna (redovisning, finansiering, marknadsföring och management) så jag måste köpa nya böcker plus att jag har en massa julklappar kvar att köpa... fattig...

Jag måste hinna förbi skomakaren nån dag, för nu snöar det endel utanför fönstret och mina vinterskor måste klackas om. Kan inte gå i mina sommarskor längre nu.

Etiketter: , ,

11 kommentarer:

  • Anonymous N I L M A skrev 14 december, 2009 13:26 detta:

    vad är det för mobil du har köpt tro?  

  • Blogger Kashaya skrev 14 december, 2009 14:09 detta:

    Bättre bild än med min mobilkamera i allafall.=) Den kan bara fota i fullständigt solljus alternativt riktigt starka lysrör annars blir bilden helt svart...

    Sv. Ja gör det, tycker en del av t-shirtarna var riktigt snygga.

    Ja verkligen lätt att samla på sig för mycket.

    Ja får ta och göra det.

    Usch det hoppas jag med, avskyr verkligen grupparbeten och här har mina gruppkamrater valt ett ämne som jag inte alls är insatt i så jag har ingen som helst idé om vad det är tänkt att jag ska skriva.=/

    Ja vi får ju det...

    Det tror jag, deras produkter känns som bra julklappar. Funderar faktiskt på att gå dit och köpa lite julklappar jag med.

    Nej, jag är inte heller bra på att rimma. Vore kul om de kunde hitta på en fråga eller något man ska svara på istället någon dag...  

  • Blogger M. skrev 14 december, 2009 16:12 detta:

    hej elina!
    allt bra med dig idag? förlåt för otroligt sen kommentar från mig. det är så mkt just nu att jag inte hinner med allt :/ är du klar med allt innan jul?

    du får ha det så bra! kramar  

  • Anonymous Martina skrev 14 december, 2009 19:00 detta:

    Hej! Ja det var jag ;) orkade inte skriva hela min bloggadress, har blivit lite lat på sistone hahaha.

    Jag har lov nästa vecka. Men det är bara soft den här veckan, mest utvärderingar och snack om betyg och sånt. Vet bara att jag kommer bli godkänd men håller tummarna för ett lite bättre betyg!

    Tycker också du ska köpa en kamera, inget slår en riktig kamera ;)
    kram  

  • Anonymous Anonym skrev 14 december, 2009 19:15 detta:

    ja, en digitalkamera är bra dom ^^

    sv: hihi, japp :D

    /neafoshoo  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 14 december, 2009 19:20 detta:

    Ja man är verligen inte rik nu:/

    Svar: jag har gjort det:) ska skicka in plastbiten och se vad som händer:P

    ja:)

    ja det var verkligen fullt;P men det är bra affärer:)

    /E  

  • Anonymous Lilla a skrev 15 december, 2009 12:44 detta:

    Så du är tillhör dem som liksom mig går med sommarskorna in i det längsta. Omklackning tycker jag är ett bra alternativ till att köpa nya skor. Då får man fortsätta att använda favoritskorna lite längre och dessutom är det lite billigare.

    Kram från lilla a  

  • Anonymous Angelica skrev 15 december, 2009 16:01 detta:

    hahaha ok ;D
    blir det någon kladdkaka idag då? =) kram  

  • Anonymous Angelica skrev 15 december, 2009 16:02 detta:

    hahaha ok ;D

    blir det någon kladdkaka idag då? =) kram  

  • Anonymous Eva skrev 15 december, 2009 17:39 detta:

    Sv: Nja, jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på din fråga. Jag har alltid hört till svenska kyrkan, men eftersom min mamma kommer från en katolsk familj så har jag även hört dit. Men, vid ett tillfälle i min liv bad jag om att få gå ur katolska kyrkan och fick papper hemsända om det. Fast så ångrade jag mig, tänkte att min gamla mormor skulle bli ledsen... Så jag skickade aldrig in min urträdesansökan. Men de uteslöt mig ändå, eftersom jag bett dem skicka en ansökan... Lite märkligt kanske. Så, ja idag hör jag bara till svenska kyrkan. Men, amuletterna har jag köpt i en affär vid katolska kyrkan :-) För mig är det inte viktigt vilken kyrka man tillhör. Jag har läst en del om buddism t.ex och tror det finns en hel del intressant hos flera religioner. Men, jag har min egen tro :-)  

  • Anonymous Dragana skrev 15 december, 2009 21:42 detta:

    Hehe, är det inte lika dyrt att köpa helt nya skor? :P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)