27 december 2009

Kamera

Min mosters hund Scrappy är galen i paket som ni ser på bilden, jag hade slagit in flera styckern med godis i till honom så han fick ta många svängar till granen och hämta paket. han blir lycklig som en valp på julen fastän han är 10 år nu.

I julklapp fick jag bland annat ett presentkort på elgiganten på 1500 kr för att jag ska köpa mig en kamera. Har ni nåt tips som märke m.m.?

Idag var sambon och jag och kikade lite på spel till Ps3an, men hitade inget kul, men däremot nya påslakan m.m. så det ska nog bli lite finare i sovrummet. Sen har jag pluggat, man har ju tyvärr inget lov på universitetet... Det har jag gjort medan sambon är iväg och bowlar med kompisarna... ibland är det kul att vara student :P

Etiketter:

8 kommentarer:

  • Anonymous Eva skrev 27 december, 2009 20:27 detta:

    Jag kan tipsa om både Nikon och Casio EX-Z90 (12 megapixlar). Båda kostar 1.499 hos Expert nu, men Elgiganten har dem säkert också. Bra och snabba kameror! Finns dessutom i flera färger.  

  • Anonymous N I L M A skrev 27 december, 2009 20:39 detta:

    har en canon ixus 80is som jag är supernöjd med :D

    sv: okej men de ligger i samma prisklass eller?  

  • Anonymous K skrev 27 december, 2009 22:03 detta:

    Vilken läskig tomte ni hade! Den ser ju inte ut att ha något ansikte alls?

    Hehe jo, hinner träffa de flesta iaf =) 4 av mina 5 syskon tror jag det blir.

    Trist det är med skolarbete! =( Ska försöka ta tag i lite av det nu dagarna innan nyår.

    Jo man får ju det tyvärr =( Men istället får jag mer i Januari, får du med det? Egentligen skulle det ju vara bättre för oss att få mer i december och mindre i januari i så fall men ja... det är ju som det är :S  

  • Anonymous K skrev 27 december, 2009 22:41 detta:

    Nä jag åkte buss från Umeå ner till mellansverige. Men sen har jag kört bil i dagarna nu för att åka ner till Småland (mamma) samt Blekinge (en syster) och så upp till mellansverige och Pappa igen =P

    Det är pappas bil jag kör och radion funkade typ inte och i bilen fanns bara dansbandsskivor =P  

  • Anonymous Sandra skrev 27 december, 2009 22:51 detta:

    Haha så sött :)

    svar: Oh ja jag är fotbollsnörd sedan födseln typ.

    Julen har varit kanon, din?  

  • Anonymous Dragana skrev 28 december, 2009 01:47 detta:

    Oj, det där presentkortet hade inte jag tackat nej till!  

  • Anonymous Anneli skrev 28 december, 2009 09:01 detta:

    Haha, precis som min mammas hund. Hon älskar att få paket. Fast hon är visserligen inte 10 år (är nog bara hälften så gammal).

    Jag och Fredrik har också titta på ny tv. Men vi konstaterade att vi inte hade råd med den vi ville ha så det får vänta något år till, är ju bara Fredrik som har pengar.

    Nej, det är orättvist att man inte har lov på universitetet. Hade vi faktiskt också behövt.

    Sv: De senaste dagarna har då inte varit särskilt nyttiga. Gårdagen var visserligen ok, men de andra tre var kass. Men vad gör några dagar på ett år egentligen...  

  • Anonymous sara skrev 29 december, 2009 12:00 detta:

    Nej, gudars, jag e så trött. Nu får det bli vår! :)

    Haha, ja, lite kul var det faktiskt, alla blev riktigt hispiga. Jag vågar inte ens se filmen 2012. Jag är så vidskeplig av mig. Haha. Har du sett den?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)