26 december 2009

LED Tv


Vi började med att åka och titta på en tv i förmiddags, och självklart var min sambo tvungen att vilja ha den dyraste modellen, tur att expert har 10 månaders avgiftsfri avbetalning just nu för annars hade vi inte kunnat köpa den. Vi hade bara en gammal tjockteve som hade dålig bild och en stor repa på skärmen innan.
Sen kom sambons släkt hit på julbord, och mycket mer än så har vi inte hunnit med idag. Imorgon blir det till att plugga för det är jag efter med eftersom jag fick en migränatack i onsdags när vi skulle ha pluggat.

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous N I L M A skrev 27 december, 2009 13:11 detta:

    åh min pojke vill också ha en ny TV! den ni hade köpt var ju snygg :D

    sv: vi vill nog ha två hannar..  

  • Anonymous livetoday - 52 kilo skrev 27 december, 2009 13:17 detta:

    iiih tack så mycket.
    Hoppas din jul också har varit kalasfin :)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 27 december, 2009 14:06 detta:

    Men killar är så, dom vill ha det värsa när det gäller teknikprylar medans vi nöjer oss med det som ser bra ut:P
    Jag har själv tjocktv på rummet;P

    Svar: tack:) klänning:) kommer bild med den på idag:)

    nej det gjorde jag inte:P

    ojdå, här är det mycket snö kvar och kallt har det blivit igen:P

    jodå jag hade en bra jul jag med:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 27 december, 2009 19:18 detta:

    jag måste också shoppa en skärm! fast en datorskärm :p

    sv: sant!

    /neafoshoo  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)