29 december 2009

Mitt 2009


Mitt 2009 har inte haft några stora nyheter, men jag tog med lite höjdpunkter för mig.
Lite mer förklarat:
Jobbet fyllde fem år med min morbror som ägare i våras och jag har nästan jobbat där sen han tog över affären. Den dagen stod jag och delade ut jättegod prinsesstårta till kunderna vilket var jättepopulärt.
Mattias och jag va på roadtrip i juni runt i sydsverige. Vi hade jättefint väder och var borta 4 dagar men han ändå se mycket.
Sen i början på augusti var jag med tjejerna på Gotland för andra året i rad och gick på Sofis mode kväll på Gutekällaren där man fick goodiebags och se en liten modevisning.
Sen under hösten har jag varit iväg två runder och hälsat på vänner som studerar i andra städer Synd bara att man träffas så sällan när alla flyttar iväg åt olika håll men det är kul att åka och hälsa på och se nya ställen.

Etiketter:

9 kommentarer:

  • Anonymous N I L M A skrev 30 december, 2009 01:06 detta:

    roligt att läsa! :D  

  • Blogger Kashaya skrev 30 december, 2009 04:02 detta:

    Mysigt med roadtrip.=) Skulle man kanske göra någon gång...

    Sv. Ja hemma är verkligen alltid bäst, skönt att kunna bestämma allt själv.=)

    Ja alltid jobbigt att behöva skriva om kommentarer men sånt som händer ibland...

    Ja hos oss var det kallt hela julen min vi var ju i Norrland så det var väl rätt förväntat.

    Vad härligt med klappar från Body shop, fick inget därifrån i år så får shoppa något själv framöver.  

  • Anonymous Anneli skrev 30 december, 2009 10:09 detta:

    Alla höjdpunkter är ju bra. Kan inte vara lätt för dig att hinna med saker så mycket plugg som du har haft.

    Sv: Haha, nej jag lovar att din Orbitrek är mycket bättre. Vi har en sådan också men den står på vinden just nu. Jag orkar inte ha vår nere för den tar så mycket större plats än Lateral Thigh Trainern.  

  • Anonymous Sandra skrev 30 december, 2009 10:47 detta:

    Kul med en sammanfattning, håller på med en jag med.. tar sin lilla tid men kul är det haha.

    Svar: Ja det blir så, mycket släkt som ska träffas nu när vi är hemma.

    Nej faktiskt inte, har helt missat det trots att det hållt på sen jag var liten haha.

    Jag insåg att mina första månader var rätt trista men nu börjar jag komma till alla roligheterna, ska bli lite roligare att skriva om :)

    Det låter skönt faktiskt!

    Nej man är ju inte det.. lite gladare då :P  

  • Anonymous Anonym skrev 30 december, 2009 13:44 detta:

    härligt med höjdpunkter! :D
    /neafoshoo  

  • Anonymous Emma skrev 30 december, 2009 19:23 detta:

    Haha, ja, det är nog bland det roligaste som finns! :)
    Hoppas du får en trevlig dag imorgon - gott nytt år! ♥  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 30 december, 2009 21:56 detta:

    Du har hunnit med en hel del än då:) Mitt år känns värdelöst;P fast det har det ju inte varit;P

    /E  

  • Blogger Matilta skrev 30 december, 2009 23:33 detta:

    Menneh, du glömde nämna att du och Pojkvännen firade 4 år ihop ;) (det var 4 väl?) Kram!  

  • Anonymous K skrev 31 december, 2009 01:15 detta:

    väldigt svårt att plugga nu, håller med! Lite lättare kanske när man gör det ihop sådär =)

    haha nä det gick bra sen men det var lite kul, skrev om det i bloggen här: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/2008/december/pappa-ar-far-till-alla-barnen-och-ansvarig.html#comment


    Alla verkar skriva sådana där "mitt 2009" nu... hmm undra om jag skulle göra det med... men vad tusan har man gjort under året egentligen ? :P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)