17 december 2009

Önskar det finns fler som du


När Mattias och jag varit och handlat och skulle köra hem så fastnade vi i en uppförsbacke mot en korsning för att det va så halt, det va inte ens brant! Men däcken bara spann fastän vi har vinterdäck med dubb. Så när Mattias och jag att och diskuterade om jag skulle gå ut och putta på så är det en tjej från en bil framför som inte hade problem som puttar på den bakom oss och sen oss så vi kom iväg. Tyvärr kunde vi inte stanna och tacka eftersom de körde iväg före oss.
Nu har vi backat lussebullar och ser på fringe.

Etiketter: ,

8 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 17 december, 2009 23:10 detta:

    Vad härligt med hjälpsamma människor.=) Lussebullarna ser väldigt goda ut.  

  • Anonymous K skrev 18 december, 2009 11:39 detta:

    Vad skönt med människor som hjälper till sådär! =D

    Jo, är svinkallt här nu!!! =P

    Precis, man har verkligen ingen lust att ligga i sängen när en främmande människa kliver in i ens hem!

    Ja verkligen!!! Tänk om man bara kunde få ha lov =P Å andra sidan får man ju som student pengar för julen med så det är väl inte mer än rätt =P Men hatar att få kommenter "vad skönt att du får jullov nu då" - nä!  

  • Anonymous Classy skrev 18 december, 2009 17:36 detta:

    Åh vad gott me lussebullar :D
    Allt bra? :)  

  • Anonymous Eva skrev 18 december, 2009 19:26 detta:

    Tur att det finns hjälpsamma människor! :-)  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 19 december, 2009 16:49 detta:

    nu är jag tillbaka igen, är inte alls ute efter att göra reklam eller så där, men nu vet du i alla fall. i'm back in the game.

    ..och som du säkert förstår har du fått den här kommentaren av den enkla anledningen att du tidigare kommenterat hos mig, antingen före eller under mitt uppehåll.  

  • Blogger Matilta skrev 20 december, 2009 12:52 detta:

    Hej!
    Jag brukar faktiskt fundera på såna saker ibland. Varje gång man ser nån som behöver hjälp tänker man att man ska göra något men det blir ju inte av! En gång såg jag faktiskt ett par vars husbil stannat vid kanten på motorvägen så jag vände om för att hjälpa dom men grejen var att man inte kunde komma tillbaka dit utan att typ köra 1.5 mil enkel väg! Det kändes så onödigt. Jag hoppas att någon annan hjälpte dom istället. Fick dåligt samvete fastän jag faktiskt försökte :(

    Vi borde hjälpa varandra mera!
    kram  

  • Anonymous K skrev 22 december, 2009 14:07 detta:

    God Jul i stugan! =D  

  • Anonymous Angelica skrev 22 december, 2009 16:28 detta:

    önskar dig en god jul med god mat o godis, bästaste när o kära :D kramkram ! :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)