28 december 2009

Star wars

Mattias och jag såg på Star wars II idag, jag gav honom de fyra första i julklapp så vi har två kvar, men jag tror vi "måste" köpa de två sista nu också... man kan ju inte sluta att se mitt i och jag har aldrig sett alla i rätt ordning förut.

Innan det så har min studiegrupp varit hemma hos mig idag och pluggat så vi är nästan klara med vårat grupparbete, sen är det "bara" att börja läsa böckerna och planera inför min egna uppsats jag ska skriva i januari.
Det var första gången de va i min lägenhet och de sa att jag har fint, väldigt kul att höra.

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 28 december, 2009 23:22 detta:

    Har aldrig sett de filmerna jag:P

    Svar: Tack så mycket:)

    /E  

  • Anonymous K skrev 29 december, 2009 01:09 detta:

    Vad kul med besök! Och skönt att ni fått en del gjort =) Har försökt plugga idag med men med mindre framgång ;P

    hehe jo vi har också en tomtemask som är mer verklig, gummi och så... men förra året hände en liten olycka med den (som skrämde slag på en del barn) så nu tror jag inte den finns längre =P

    Jo precis, vi har samma. Har två hemtentor + semenarieuppifter + vårt planerande av uppsatsen som börjar i Januari + en grej till över jul. Allt ska vara klart veckan vi börjar (en tenta redan 7:e) och sedan bara helg emellan så börjar nya terminen. Vi verkar ha rätt lika då. Trist!

    haha precis, det blev lite enformigt i alla fall =P Blev skönt med lite annan musik.  

  • Anonymous N I L M A skrev 29 december, 2009 01:11 detta:

    ooj star wars var ju inte igår man såg :O

    sv: ja varför inte? kul för andra att läsa också :D  

  • Anonymous Anneli skrev 29 december, 2009 09:56 detta:

    Åh, det var länge sen jag kollade på Star Wars. Fast jag har ju inte någon utav filmerna, är bror min som har dem. Kanske skulle fjäska in sig hos honom.

    Sv: Vi har ju ganska nyligen köpt ny bil, så hade vi inte gjort det hade vi nog haft råd med en tv. Men jag klarar mig utan en ny, bra tv ett tag till. En bil hade jag dock inte klarat mig utan. Det är ju så, man kan inte få allt - tyvärr ;-D  

  • Anonymous Sandra skrev 29 december, 2009 11:28 detta:

    Jag har nog faktiskt aldrig sett star wars!

    svar: Ja nu är det dags för alla bloggare att sitta & riva i arkivet och skriva sina sammanfattningar.. det är alltid kul tycker jag! :)

    Men det kan ju vara mysigt det också, bara ta det lugnt och fira ihop. Kan ju bli romantiskt det med :)

    Haha ja hon var lite klängig men det var helt okej då, jag var väl på bra humör efter några glas skumpa.. minns att jag sprang barfota och hon gick i mina höga skor som var typ fem nummer för stora :P

    Vad roligt att höra!  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 29 december, 2009 14:12 detta:

    Svar: Tack:) jo man är ju det:P

    ja jag vet men jag tror inte det är mintyp av film, fast jag kan ju inte veta förens jag har tittat:P

    /E  

  • Anonymous Dragana skrev 29 december, 2009 22:11 detta:

    Skönt att ha grupparbetet överstökat... nästan i alla fall! :P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)