17 december 2009

Vit jul

Vi kanse kan få en vit jul i år! Det var många år sedan vi hade snö på julafton, men såhär ssåg det ut i tisdags när jag kom hem från skolan och nu snöar det ännu mer! Men det har också gjort att det blivit jättehalt, ramlade för första gången i tisdags när jag nästan var hemma, måste ha varit en kul syn för grannarna för jag ramlade rakt på rumpan och väskan flög iväg... som tur va gjorde jag inte illa mig.

Jag har inte haft tid att skriva på två dagar för jag har haft så mycket i skolan, det va ett arbete i integration som skulle in idag. Tyvärr blev det inte så bra så vi får se vad läraren säger imorgon...

Etiketter:

10 kommentarer:

  • Anonymous livetoday - 52 kilo skrev 17 december, 2009 13:32 detta:

    oh tack så mycket. det är liiiiite knepigare nu faktiskt men det är att kämpa :D:D så går allt. hihi  

  • Blogger Kashaya skrev 17 december, 2009 15:07 detta:

    Suck lyckades stänga fönstret efter att jag skrivit halva mitt svar...

    Vilken fin bild, mysigt att det äntligen kommit snö.=)

    Sv. Ja jag hade velat ha en bättre mobilkamera men förutom kameran gillar jag verkligen den mobil jag har nu.

    Ja jag hoppas också det ordnar sig med grupparbetet snart.

    Ja jag skulle iallafall bli glad om jag fick något från Body shop i julklapp.

    Ja och väldigt mycket lättare med frågor än rim...  

  • Anonymous N I L M A skrev 17 december, 2009 15:37 detta:

    åh, jag hoppas verkligen på en vit jul i år :D  

  • Anonymous Dragana skrev 17 december, 2009 17:43 detta:

    Jag håller tummarna stenhårt för en vit Jul- och Nyårs-afton! :)))  

  • Anonymous Anonym skrev 17 december, 2009 17:56 detta:

    ja, hoppas att vi får en vit jul :D
    /neafoshoo  

  • Anonymous Lilla a skrev 17 december, 2009 20:07 detta:

    Håller också tummarna för en vit jul. Det blir så mycket mysigare då!

    Jag blir så glad varje gång jag går in på din sida.Tänk vad några positiva foton kan göra.

    Om du är nyfiken på att veta om du är personlighetstyp 2; hjälparen så får du gå in och läsa inlägget som jag äntligen lyckats skriva.

    Hoppas tentorna gick bra!

    Kram lilla a  

  • Anonymous Anneli skrev 17 december, 2009 20:12 detta:

    Visst är det härligt med snö =D Men som du säger det är halt. Tur att du inte gjorde dig illa. Själv har jag sluppit att halka omkull än, men det kommer väl *haha*

    Hoppas att ni får G iaf. Ibland ser föreläsaren det som är bra i ens arbete trots att man själv tycker att allt är kasst.

    Sv: Tack, vad snäll du är. Det är väl som du säger inte så farligt. Men surt att jag inte kunde vänta två dagar så jag slapp det där extra på vågen. Håller tummarna för att det inte ska bli så mycket extra imorgon.

    Blir det plus så vet jag iaf att jag skötte mig exemplariskt idag och att jag kommer sköta mig bra fram till julafton =D  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 17 december, 2009 20:52 detta:

    Jag har också ramlat en gång nu;P
    Här är det hur mycket snö som helst tycker jag!:P

    Svar: ja det var skitkallt nu:P men hellre det så snön ligger kvar:P

    det finns det verkligen:)

    /E  

  • Anonymous Eva skrev 17 december, 2009 21:08 detta:

    Oj då, men vilken tur att du inte gjorde dig illa. Har själv varit på väg att ramla ett par gånger idag. Det är väl det som är nackdelen med all snö :-) Annars är det mysigt, har ju blivit lite ljusare.  

  • Anonymous Emilies Safferi skrev 19 december, 2009 10:34 detta:

    Ja vad mysigt det skulle vara med en vit jul i år! Det är ju inte varje år vi har den förmånen nuförtiden direkt..  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)