15 januari 2010

Då var höstterminen avklarad

Idag hade jag mittn sista seminarie för höstterminen, så nu är det bara att hoppas att jag klarat kurskraven. Jag registrerade mig också för vårterminen som börjar på måndag, då blir det kursen som vissa kallar för väggen, klarar man den klarar man allt. När jag fick veta det började jag verkligen fundera på om jag valt rätt... det rä dessutom en 15p kurs (halv termin).
Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och har precis ätit lunch, blev bara mackor för jag orkade inte fixa nåt. Sen ska jag med tre kompisar och träna! Har fått dom att gå på mitt gym de med, på StripChair. Ska bli så kul! Det är ju inte så ofta jag tränar längre... saknar verkligen mitt gym (gymomotion.se) men att bo 25 min bilväg bort och ha en bil som måste in på verkstaden gör det inte så lätt.

Etiketter: ,

6 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 15 januari, 2010 14:35 detta:

    Så det finns en sådan kurs på ekonomlinjen också? Vilken kurs är det? På juristlinjen har vi en kurs som kallas muren som är på 15/22.5 poäng...

    Ha en trevlig helg förresten!  

  • Anonymous N I L M A skrev 15 januari, 2010 17:04 detta:

    Det låter som en jobbig kurs men håller tummarna för att du fixar den! Tror på dig :D

    sv: ahh, men det är för att jag tänkte scrappa ihop ett litet album. och vi brukar inte heller ge varandra något men nu är det ju vår förlovningsdag så..  

  • Anonymous K skrev 15 januari, 2010 17:43 detta:

    Jo men jag har lampa! Jag har MASSOR av lampor men det känns ändå mörkt =( Men å andra sidan är det ju bara solljus ett par ynka timmar/dag här i Umeå denna period så.

    Ah okej, nä samma här =P Ännu värre när jag ska skriva hemtenta, denna ggr har det verkligen blivit att jag väntat in i sista stund =(

    Jo, det ska bli kul - så fort vi bestämt inriktning och så så man bara kan köra igång! =D

    Jo men jag går 4 år men vi skriver både C och D då... fast jag vet att det där är olika. Vi har nog både och för att det är möjligt att sluta efter 3 år och då måste ju de också ha gjort en uppsats. =)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 15 januari, 2010 17:53 detta:

    Vad kul att dom också börjar där:)
    Hoppas kursen går bra!:)

    Svar: haha men så ser jag också ut om jag bara ska vara hemma men idag skulle jag ju till stan så;P

    Jo det finns några yngre men jag känner 3 i min ålder:)

    men mitt bmi ligger mycket närmare övervikt än undervikt, har 24,4 och 26 är ju övervikt medans 19-25(26) är normalt:P vet inte vart allt sitter på mig faktiskt:S förjag ser ju inte överviktg ut ändå:P men jag skulle gärna vilja gå ner 2-5kg, har lagt på mig 2 nu vid jul:D

    ja vad skulle du annars göra lixom:S själv bor jag ju hemma så jag klarar mig iaf utan ett tag:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 15 januari, 2010 19:45 detta:

    roligt att träna :p

    sv: tack

    /neafoshoo  

  • Blogger Emelie skrev 15 januari, 2010 22:46 detta:

    Vad skönt det måste kännas!

    Åh, vad jag är avundsjuk. Jag vill också gå på Stripchair, det verkar så sjukt roligt! Men man bor ju dessvärre i obygden där det "coolaste" som finns i träningsväg är body-toning och core typ :P

    SV:Som sagt, jag tror jag skippar Tough love ;) Dumma brudar ser man så det räcker på tv i alla fall utan att anstränga sig ;P

    Okej, jag kan inte heller springa nu när det är kallt men det kommer väl sen när snön börjar smälta. Då ska man ut på skogsvägarna igen ;)

    Mmm, det är otroligt lättsamt när man slipper utväxten :) Sen får jag mer ansiktsdrag när jag är mörk. Jag är definitivt född med fel hårfärg ;P

    Hoppas ni får en härlig helg :)

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)