14 januari 2010

Dags att ta ut granen

Vi är nog bland dde sista med att ha kvar våran gran, men som ni ser verkar den trivas hos oss. Den har en massa nya skott, fast många grenar tappar alla barr också...
Igår va ju dagen då man skulle ta ut granen men vi hann inte, för att sambons mamma fyllde år så vi åkte dit efter middagen. Så vi får försöka städa ut julen idag. Fast som vanligt har vi bara en miljon saker att göra... jag hann verkligen inte med allt jag skrev att jag skulle göra igår.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 14 januari, 2010 17:40 detta:

    Vi har inte heller börjat ta bort julen :) hihi
    Bor tilsammans med min sambo i en 2:a, supermysigt område, trivs hur bra som helst :)
    Simhallen är väl det som ligger närmast er?!
    Känner din sambo till väsby bra?

    Ja ska bli intressant att ställa sig på vågen, hoppas verkligen att det försvunnit lite.. kämpar på nu innan resan, vill känna mig fin på stranden :)

    Nä det är inte ofta man stöter på nån annan i ens egen ålder som heter Elina, lika kul varje gång det händer :D

    Kram  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 14 januari, 2010 18:41 detta:

    Fnissar lite åt kommentaren ovanför, jag vet jättemånga som heter elina;P

    Svar: Jag har bara två jag trivs i också faktiskt:P men dom är snygga när dom ligger där, men inte på mig:P

    jodå jag drunknade inte iaf;P

    Oj det är ju 6 veckor:S

    ja det är ju rätt många som gnäller iaf;P

    Ja det var så trist:/ menmen det här går ju det med iaf;P

    /E  

  • Anonymous K skrev 14 januari, 2010 19:59 detta:

    Ja eller hur? De är skitlika!

    men vad duktig du är!!! Just nu är jag inte alls så effektiv som jag brukar vara! Känner ingen som helst lust för tentan som ska in måndag :S

    Ämnet för min är inte helt klart ännu men den kommer att beröra barnkonventionen och fördelarna/nackdelarna med att den blir lag. Jag skriver på uppdrag av BRIS.
    Men då har du snart C-uppsats då?

    Ah okej, det är ju klart - bra att de påverkas då =)  

  • Anonymous N I L M A skrev 14 januari, 2010 20:28 detta:

    Hahaha, det var lite sent kanske ;P

    sv: tack för tipset! vi får se hur det blir nu.. köpte med mig halstabletter från apoteket som linrar lite i alla fall.  

  • Anonymous Anonym skrev 14 januari, 2010 23:27 detta:

    hehe, vi tog bort den för ungefär en vecka sen. nu har jag bara kvar snöflingan i mitt fönster 8]

    /neafoshoo  

  • Anonymous Anneli skrev 15 januari, 2010 08:38 detta:

    Ja, min gran åker innan min födelsedag (6 jan) inte så kul att ha jul när man fyller år =/

    Sv: Det är en Samsung 5 series och blue-rayen är oxå en Samsung, men mer än så vet jag inte. Fick den på köpet när man köpte tv:n.

    Ja, men märker verkligen skillnad och då har vi inga blue-ray-filmer ens en gång. Och spelen från x-boxen har oxå fått en helt annan skärpa, djup, stil och grafik. Jag som trodde det var speltillverkarna som inte utvecklats, så var det tv som var kass *haha*  

  • Anonymous Martina skrev 15 januari, 2010 10:54 detta:

    Hehe, kanske kan vara lite svårt att slänga ut sin 'första' julgran också... :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)