05 januari 2010

Glömde lite på årssummeringen

Fick tips av Martina om att jag glömt nämna att min sambo och jag firade 3 år den 26 oktober... då kom jag på lite mer som hänt under året som jag glömt.
Mattias och jag dagen vi träffades

Mattias och jag fick tillgång till våran första lägenhet 3e augusti! Nu ser den verkligen annorlunda ut... alla tre rum på bilden man ser har nya färger på väggen.

I våras bilade vi i min bil ner till Jönköping för att gå på Elmiamässan när det va bilutställning. Det var jättefint varmt vårväder.
Idag har jag försökt plugga men blivit ganska störd av min sambo som är hemma för att han är sjuk....
Igår va mina kompisar här och åt middag och fikade, jättemysigt! De tyckte att vi hade det jättefint i lägenheten, två hade aldrig varit här förut så det va verkligen på tiden.

Etiketter: ,

5 kommentarer:

  • Anonymous N I L M A skrev 05 januari, 2010 23:44 detta:

    det låter bra det och grattis i efterskott till treårsdagen :D

    sv: ah rått ägg är ingen höjdare faktiskt, hehe!  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 06 januari, 2010 00:05 detta:

    Det är ju ganska stora saker som hänt under året:)

    Svar: ja jag stog inte under i alla fall utan framför:P riktigt stora:P

    ja det gäller bara att komma igång så brukar det vara roligt:)

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 06 januari, 2010 08:30 detta:

    Se där ja. Vad en lite push kan göra att man kommer ihåg massor =D

    SV: Jo, jag är inte heller allt för bra på att hålla mina mål. Men jag satte upp mål som var realistiska och lätta att se om jag följer.

    Jo, förstår att du inte vill använda den i lägenheten. Jag brukade dock inte bry mig så mycket. Brukade tänka - kan hon och hennes ungar (bor en mamma med två små döttrar under oss) skrika som galningar kan de allt tåla det här ljudet 30 min. *haha*  

  • Blogger Emelie skrev 06 januari, 2010 10:40 detta:

    Låter som ett bra år det där ;)

    Sv: Jodå, det är okej med mig. Har varit sjuk några dagar men tror iaf att febern börjar släppa nu. Sen är det lite väl kallt för min smak ute ;P

    Ha en härlig dag :)

    Kram  

  • Anonymous Anonym skrev 06 januari, 2010 17:23 detta:

    grattis i efterskott till treårsdagen :)
    /neafoshoo  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)