06 januari 2010

Kall dag

Det var 18 minus ute när jag skulle åka till skolan i förmiddags! För en gång skulle körde jag eftersom mitt sl kort inte kommit än och för att det är röd dag så det hade tagit mig 4 byten för att komma till skolan och ca 1,5 h... köra tog straxt över 20min.
När jag skulle skrapa bilen va det två snälla tjejer (ca 6 år) som ville hjälpa mig för de åkte pulka bredvis bilen, det gjorde att skrapandet tog tre gånger så lång tid, men snälla va de.
Nu har vi precis ätit middag och jag ska nog ta det lugnt vid tvn en stund. Det har varit en jobbig dag men vi fick mycket gjort.

Etiketter:

8 kommentarer:

  • Anonymous Eva skrev 06 januari, 2010 20:44 detta:

    Oj, var du tvungen att åka till skolan fast det är röd dag idag!?
    Själv har jag slappat hela dagen och nu har jag precis ätit glass med varm hjortronsylt. Sååå gott! :-)  

  • Anonymous N I L M A skrev 06 januari, 2010 20:47 detta:

    hoppsan, kristoffer var ute en halvtimme innan han började och "skottade" fram bilen ;P

    sv. trist. vad är det för kurs?  

  • Blogger Emelie skrev 06 januari, 2010 21:16 detta:

    Vilka söta ungar :)

    SV: Tack, jag är riktigt nöjd med den :)

    Jag har egentligen inte heller råd men jag har ett konto hos HM (den enda kredit/lån jag har) så jag brukar beställa lite när jag känner för det :)

    Ja, det skulle tydligen bli upp emot -40 grader här om jag inte missminner mig. Usch, jag som vill ha sol och värme :P

    Hehe, man kan ju inte komma ihåg allt ;)

    Ha en härlig kväll :)

    Kramar  

  • Blogger Kashaya skrev 06 januari, 2010 21:57 detta:

    Riktigt kallt har det varit idag.=( Skönt att kunna ta bilen iallafall.

    Sv.Tack, är riktigt nöjd med köpen.=) Maten blev riktigt god och det var tur för jag var rejält hungrig.

    Ja känns lite dyrt att köpa en PS3 för så mycket när vi redan har ett Wii och inte spelar så ofta..

    Riktigt fint med mycket snö men det hade gärna fått vara lite varmare ut än det är nu...  

  • Anonymous K skrev 06 januari, 2010 22:48 detta:

    haha, nice med skraphjälp - även om det tog lite tid ;)

    Jo, hon bor i Stockholm så vi ses väldigt sällan annars så tänkte att det passar med en lunchkompis där =)

    Jo så brukar det nästan vara, det är när man minst anar det som man träffar nån sägs det ju. Nåja =P

    hehe jo, men alla barn börjar bli så stora nu så det blir knappt någon tomte tror jag ...  

  • Anonymous Dragana skrev 06 januari, 2010 23:41 detta:

    Det är jätte kallt ute hos oss också, men inne är det inte mycket varmare hos mig... Bara 8 grader..! :P  

  • Anonymous Anonym skrev 07 januari, 2010 11:39 detta:

    åh, varmt med minus 18. hehe :p

    sv: jo precis :D

    /neafoshoo  

  • Anonymous Sandra skrev 07 januari, 2010 12:14 detta:

    Oj du det var inte lite kallt direkt. Brr!!

    svar: Tack, gick jättebra och vi fick med en medalj hem iaf.

    Buzz är skitkul faktiskt.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)