07 januari 2010

Kamera

Bilden är på kameran jag har reserverat, förhoppningsvis kommer den snart så att jag kan ta lite bilder till bloggen... min mobilkamera är så dålig så just nu blir det inte så många egentagna bilder just nu. Det är en Panasonic DMC-FS62 som jag köper för 1290 kr från Elgiganten. Nån som har nån erfarenhet av den?

Imorgon är det seminarie i skolan så jag måste se vad min grupp säger om det muntliga vi ska ha så att jag kan förbereda mig, sen måste jag läsa en massa också i två böcker och gärna förbereda min hemtenta... tror inte jag hinner allt :P

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous Classy skrev 07 januari, 2010 12:58 detta:

    Ja efter mycket så har det faktiskt börjat ordna upp sig igen :) Hur är det med dig?  

  • Blogger Kashaya skrev 07 januari, 2010 14:37 detta:

    Roligt med en ny kamera.=) Hoppas du får den snart.  

  • Anonymous Ellie skrev 07 januari, 2010 16:06 detta:

    Åhh vill också ha ny kamera :):)
    Hur mår du? Och hur går det i lägenheten?

    Kram
    Ellie (VK)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)