25 januari 2010

Seminarie ett klart

Måndagens seminarie är över! och jag slapp faktiskt redovisa... alla hann inte som tur va för mig. Jag har också en tjej att jobba med nästa uppgift med, det va jag och 3 till som inte hade nån grupp så vi blev ihopparade två och två. Hon verkar trevlig så jag hoppas att arbetet går bra.
Det har inte blivit nåt bloggande i helgen för i lördags han jag inte innan vi åkte iväg med sambons kompisar och lillebror för att se daybreakers, den var bra men väldigt mycket blodiga scener.
Sen igår var jag så uppstressad för redovisningen idag att jag knappt fick nåt gjort... helgen gick så fort!
tyvärr åt jag en massa onyttigheter igårkväll... Leila bakade massa goda saker på Tv och jag va jättestressad och då slank det ner för mycket... Bilden är från länge sen då jag bakade Leilas kärleksmums. Jag är jättesugen på att baka nåt nu... men jag tror inte det är så bra...

Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Anonymous Birgitta skrev 25 januari, 2010 15:42 detta:

    Gott!!!  

  • Anonymous Sara skrev 25 januari, 2010 15:42 detta:

    SV: Ajdå, vad jobbigt :( Hoppas du hittar motivationen och kommer igång snart igen!  

  • Blogger Kashaya skrev 25 januari, 2010 16:07 detta:

    Vad skönt att du fått någon att jobba med, hoppas det går bra för er att jobba ihop.=)

    Sv. Tack.=)

    Ja lite jobbigt, brukar inte gå upp så tidigt så jag är riktigt trött..

    Aha kanske ska ta och se den filmen sen när den kommer på DVD då.  

  • Anonymous N I L M A skrev 25 januari, 2010 17:25 detta:

    får hoppas att det går bra att jobba med henne då :D  

  • Anonymous Dragana skrev 25 januari, 2010 17:36 detta:

    Åh gott det ser ut... det är alltid bra att baka!  

  • Anonymous Anonym skrev 25 januari, 2010 19:44 detta:

    mums mums :)

    sv: hihi, ja :D

    /neafoshoo  

  • Anonymous Sandra skrev 26 januari, 2010 01:22 detta:

    Oj oj oj så gott!

    svar: Det är verkligen en veckas lyx det här.
    Japp dom bjöd på denna veckan gratis. Vi vart sjuka i åtta veckor och eftersom standarden är så pass hög så tyckte dom det var pinsamt och tada :P

    Det behöbver man, lite tjejtid.

    Haha nej då är det helt omöjligt att inte äta godis.  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 26 januari, 2010 08:46 detta:

    okej, jobbigt nr man har planer och krasar dom.. självvalt liksom. bara att ta nya tag. hoppas att du klarar det.

    med mig är det bra, ska ner till frissan nu! kram  

  • Anonymous Anneli skrev 26 januari, 2010 09:23 detta:

    Det är inte lätt när man är stressad... Men det släpper nog snart. Tur att du fått någon att jobba med nu =D

    Själv är jag fortfarande sjuk och har tyckt alldeles för synd om mig själv. Har inte ätit godis varje dag sen i fredags och inte den nyttigaste maten precis. Men idag blir det ändring och förhoppningsvis blir det bara ett stort plus och inte ett MEGASTORT plus på vågen på fredag ;-D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)