01 februari 2010

Award

Jag har fått en award från Anneli

Den som får awarden ska:

1. Kopiera awarden på sin blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden

3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till

5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

1. Tänker alltid "När jag är smal ska jag ha den klänningen...." och liknande och köper därför dåligt med kläder nu villket bara får mig att få sämre självförtroende eftersom jag inte har några snygga kläder som passar.

2. Unnar mig bara att klippa mig ca 1-2 gåner om året.

3. Är Lakto-ovo vegetarian

4. Har sedan jag flyttade hemifrån börjat följa för många serier... följde en eller ingen när jag bodde hemma.

5. Sitter gärna en fredagskväll och tittar på Discovery channel mf. Jag tycker det är jätteintressant med jordbävningar och sånt.

6. Har bara haft en pojkvän och det är min sambo

7. Gillar att träna men har ofta för dåligt med tid för att prioritera det och är för lat att ta tag i det

Och de nominerade är: Kashaya, Sandra, Emelie, Elina och Erica

5 kommentarer:

  • Blogger Emelie skrev 02 februari, 2010 11:59 detta:

    Oj, nu får jag ju något att göra i alla fall :) Är hemma och sjuk idag så det passade alldeles ypperligt med en award ;)

    SV: Mmm, när det gäller såna här viktiga grejer så känns det som om man måste fundera ordentligt innan man tar några beslut...

    Det är helt sjukt det där med godis faktiskt. Att man kan må så dåligt av det men ändå få en sån längtan efter det ibland ;P

    Ja, det lät skumt...

    Det är inte omöjligt att du har det, för vissa av dom gamla har dom fixat upp och gett ut igen :P

    Ja, det är ju en stund kvar tills jag ska ner så vi får väl se hur det blir :)

    Kramar  

  • Anonymous Sandra skrev 02 februari, 2010 14:01 detta:

    Åh tack! :) Kul med sju sanningar. Jag ska lägga upp min ikväll eller imorgon!

    svar: Usch nej när dom stack kunde inte jag kolla =/ Men det gick så bra så.

    Det är dåligt då ju, borde satsa på bra priser då. Dom själva hade väl tjänat på det.

    Nja lite både och, går man i bikini blir man motiverad haha. Jag blir iaf.

    Nej det blev inte alls dyrt, när vi åt trerätters vart det inte mkt dyrare än en huvudrätt i sverige ibland så priserna var otroligt låga. Det är ju både bra och dåligt för anledningen är ju att det är ett ganska fattigt land med dåliga löner = det MÅSTE vara billigt att leva där. Ja det är vackert också och varmt och skönt på sommaren så det är absolut ett restips!

    Det tror jag dom har. Det finns ju diverse erbjudanden, t.e.x att medlemmar får poäng för att värva nya medlemmar och vänner till medlemmar får rabatter etc. Så det är ett bra sätt att få nya kunder utan att det kostar dom något. Eller hur? Säger en kompis att det är bra litar man hellre på det än nån stranger på tv:n liksom.

    Tack tck!  

  • Anonymous Classy skrev 02 februari, 2010 15:39 detta:

    Hejsan sötnos! Hoppas allt är bra med dig?
    Har nu bytt bloggadress från http://nathaliesjobeck.blogg.se till classys.blogg.se
    Gjort nå skoj på sista tiden? :)  

  • Blogger Kashaya skrev 02 februari, 2010 16:50 detta:

    Grattis till awarden och tack för att du skickar den vidare till mig.=) Kul att läsa sådan där små fakta.

    Sv. Ja blir lite jobbigare när man är trött... Har som tur var inte varit på väg att somna i skolan någon gång, däremot på tunnelbanan dit och hem.

    Jobbigt att komma hem så sent, man är inte så sugen på att sätta sig och plugga då.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 02 februari, 2010 20:22 detta:

    Tack så mycket! Har fått en till också så jag måste väl göra någon snart igen;)

    Svar: ja det var mysigt:)

    ja det blir ju så, man vill ju helst inte byta gym heller och lära om sig hur dom har det och så;P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)