23 februari 2010

En god helg

Maten på bilden lagade vi och åt i fredags på tjejkvällen, jättegott va det! Hasselbackspotatis med vegetarisk schnitzel, sallad (med isbergssallad, tomat och paprika) och hemmagjord champinjonsås. Önskar jag kunde göra så god sås, men har tur som har vänner som kan iallafall.

Ögoninflamationen är kvar, men har blivit mycket bättre som tur är! En annan possitiv överaskning kom när jag ställde mig på vågen imorse. Fastän jag har haft en jätteonyttig helg så visade vågen -1,3 kg för den här veckan... vet nästan inte om jag vågar lite på den. Men den är ju ny.

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 23 februari, 2010 21:25 detta:

    Såg smarrigt ut.=) Vi gjorde faktiskt också schnitzel med hasselbackare och champinjonsås för inte så länge sedan.  

  • Blogger Kashaya skrev 23 februari, 2010 22:25 detta:

    Sv. Ja visst är det sött?=)

    Nej det är sant, är ju lite pyssel. Men gott är det.=)  

  • Blogger Kashaya skrev 23 februari, 2010 22:52 detta:

    Sv. Ja det var roligt.=)

    Vad skönt att ögat börjar kännas bättre.

    Jag tror att citronprodukterna kan lukta riktigt gott.=)

    Ja jag är också sugen på att testa deras produkter faktiskt.=)  

  • Anonymous Anneli skrev 24 februari, 2010 09:55 detta:

    Woho, grattis! Då blev det kanske inte fullt så onyttigt i helgen som du trodde. Och sköter man sig de andra dagarna brukar det ju jämna ut sig =D  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 24 februari, 2010 10:46 detta:

    vet du? skickade den kommentaren fel. de va nämligen en som fårgade hur jag gjorde "så att bilderna rör på sig", hehe. så de va därför jag förklarade de där om gif-animationen.

    de va tydligen försent att hålla en tumme, men nu har de varit "lugnt" ett par timmar.. så de verkar som om de är över. hur är de med dig?  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 24 februari, 2010 21:41 detta:

    Åh vad gott det ser ut!:) Härligt med ett minus på vågen:)

    /E  

  • Anonymous N I L M A skrev 25 februari, 2010 13:15 detta:

    guud vad gott det där såg ut!
    och grattis till viktnedgången :DD:  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)